וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכות, דחיפות וסיילים: לא תצליחו להפסיק לשחק במשחק "בלאק פריידיי"

אילן גלר

29.11.2015 / 10:24

תקופת החגים בארה"ב מאופיינת בעיקר בהיסטריית השופינג והסיילים שמציפים את כל החנויות והקניונים. בתקופה זו נוהגים הקונים לדרוס זה את זה עם העגלות, לדרוך אחד על השני בדרך למדף העליון ובאופן כללי לקנות כאילו אין מחר. כך זה מרגיש

צילום מסך

חג הקניות האמריקני "בלאק פריידי" כבר מזמן נטש את גבולות ארה"ב אבל בעוד הישראלים נהנים מהמבצעים בעיקר ברשת, ברחובות ארה"ב זהו יום שבו החנויות נפתחות בשעות לא שגרתיות, ומיד מוצפות בהמון של רוכשים נלהבים. אם מתחשק לכם לחוות את בהלת הקניות הזו, משחק המחשב Super Black Friday Sweep הוא הדבר הקרוב ביותר שתוכלו להגיע אליו מבלי לרכוש כרטיס טיסה, או לשלוף את כרטיס האשראי.

מטרת המשחק הריאליסטי הזה היא לבצע כמה שיותר רכישות מוצלחות בתוך 45 שניות - פרק זמן טיפוסי מרגע שבו חנות אמריקנית נפתחת בבלאק פריידי ועד שהתנפלות הקונים המטורפת מרוקנת לחלוטין את כל המדפים. בדרך יהיה עליכם להקליק בזריזות על הדילים הטובים ביותר - או לחטוף אותם מידיהם ההמומות של הקונים האחרים. בסוף תקבלו גם חשבונית (וירטואלית, אל דאגה) שתבשר לכם כמה הצלחתם לקנות.

אין ספק שלמפתחי המשחק הייתה גם כוונה למתוח ביקורת על החג המוזר הזה, ועל העובדה שאחד המאורעות הבודדים שעדיין יכולים להוציא מיליוני אמריקנים מהבית הוא סייל מטורף. אך גם אם כל זה לא מאוד מעניין אתכם, זה עדיין כיף לנסות ולהשיג את התוצאה הטובה ביותר.

איך משחקים: נועו בעזרת החיצים והכו לקוחות אחרים בעזרת מקש הרווח. בסוף כל משחק לחצו על מקש R כדי לשוב לחנות. למשחק - הקליקו כאן.

משחק בלאק פריידיי. צילום מסך
מהר, לחטוף את האייפד!/צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully