וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי סימון המוצרים: אתר OKCupid לא מכיר באריאל כחלק מישראל

30.11.2015 / 10:07

אתרי אינטרנט רבים מביעים לעתים עמדות פוליטיות לגבי ההתנחלויות אבל נראה שהפעם הבלבול גובר על האג'נדה. אין פלסטין ברשימת המדינות באתר ההיכרויות Ok Cupid אלא פשוט "הגדה המערבית", ואריאל מתברר שייכת להם

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
תושב הגדה המערבית./מערכת וואלה!, צילום מסך

מיליוני גולשים, המחפשים אהבה, מסביב לעולם משתמשים בשירותיו של אתר ההיכרויות האמריקני OkCupid, וגם בישראל יש לאתר לא מעט משתמשים. אלא שאם אתם גרים במקרה בעיר אריאל שבשטחים תתקשו למצוא אותה, ברשימת הערים, בעת פתיחת פרופיל באתר.

כדי להירשם לאתר ההיכרויות צריך למלא טופס קצר עם שמכם, תאריך הלידה, כתובת המייל ועיר המגורים. כאמור, אם תרצו להירשם כתושבי אריאל תקבלו הערה מתחת לשדה בטופס שהוא לא מכיר את העיר (כפי שקורה לעתים קרובות עם יישובים קטנים יחסית) אבל למרבה ההפתעה, אם תשנו את שם מדינתכם מישראל ל-"גדה המערבית" (West Bank) מתחת לשדה ייכתב "אה, אריאל" וסימון ירוק יגיד לכם שניתן להמשיך ברישום.

בהחלטה התמוהה הזו של מנהלי האתר הבחין הגולש, נועם שר, לפני כשבוע וחצי ומיהר לפרסם על כך סטטוס, שלא זכה להפוך לוויראלי. אריאל הוא היישוב היהודי היחיד שמוגדר תחת הגדה המערבית.

משהו שעליתי עליו כחלק מחיפושי אחר בת זוג: לפי האתר אוקייקופיד אריאל שייכת לרשות הפלסטינית. אם מנסים להרשם כאשר הארץ הי...

Posted by Noam Sher on Friday, November 20, 2015
  • עוד באותו נושא:
  • Ok Cupid

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully