וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שירות השכמה יפני מעורר סערה: טלפון מתלמידות בתיכון

אילן גלר

4.12.2015 / 4:12

במדינת השמש העולה החלה הרשמה לאתר חדש שמבטיח לספק השכמה ללקוחות על ידי תלמידות תיכון אמיתיות, וכדי לוודא שלא מדובר בנשים מבוגרות המתחזות לתלמידות, הוא אפילו מבטיח לספק צילום של תעודת הזהות של הנערות

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
מספקים אפילו צילומים של תעודות זהות./מערכת וואלה, צילום מסך

רובנו רואים ביפן מדינה מודרנית ומתקדמת, אך בתחומים מסוימים חוקיה מפגרים במידת מה אחרי אמות המידה המקובלות במערב - כמו החקיקה שנועדה להגן על נערות מתחת לגיל ההסכמה. ביפן חומרים שהיו נחשבים כפדופיליה, כמעט בכל מקום אחר, מופצים ברשת באופן חופשי, וחברות מסחריות מנצלות את הפתיחות המטרידה הזו בכדי לספק שירותים מעוררי תמיהה, כמו שירות השכמה חדש מתלמידות תיכון.

איך זה עובד? הלקוח המעוניין בשירות (מן הסתם גבר בעל דחפים מעט מפוקפקים) נרשם, מוסר את מספר הטלפון שלו וחשבון פייפאל לחיוב דיסקרטי, ובשעה הנתונה תתקשר אליו תלמידת תיכון ותאחל לו בוקר טוב. לא מדובר בהקלטה, חלילה, אלא בתלמידה אמיתית. האתר מספק אפילו צילומי תעודות זהות כהוכחה לכך שמדובר בנערות בגיל המתאים, ולא במבוגרות המתחזות לילדות.

האתר המפוקפק הזה, JKmorning שמו (האותיות JK הן קיצור המילה "תלמידת תיכון" ביפנית), עדיין לא פעיל, אך כבר מגייס לקוחות והצליח לעורר סערה אפילו ביפן שבה, כאמור, נהוגה מתירנות מסוימות בנושאים האלה. ייתכן אפילו שבעקבות הפרסום השלילי יתערבו הרשויות בעניין, וימנעו מהיזמים להעלות את השירות לאוויר.

  • עוד באותו נושא:
  • יפן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully