וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוצים שאינטליגנציה מלאכותית תכין יצירת מופת שלכם? שלחו תמונה במייל וקחו מספר

אילן גלר

4.12.2015 / 4:09

בוט טוויטר חדש מציע שירות שגולשים רבים מחפשים כבר זמן רב - איך להפוך תמונה רגילה ליצירת מופת של האמנים הגדולים באמצעות רשת נוירונים מקוונת. כעת כל מה שצריך לעשות זה לשלוח תמונה עם הנחיות ולחכות שיגיע תורכם

אחד הטרנדים הלוהטים בתחום האינטליגנציה המלאכותית הוא רשתות נוירונים (רשתות מחשוב המנסות לחקות את אופן פעולתו של המוח האנושי) המנסות לצייר מחדש צילומים בסגנון האופייני לאמנים מפורסמים כמו פיקאסו, רנואר או מונק. הציור אולי נראה כאילו הוכן בידי אמן אנושי, אך למעשה הוא מחושב באופן מתמטי ומלאכותי לחלוטין על ידי אלגוריתם מתוחכם.

עד עכשיו זכינו לראות את היצירות הללו בחרבי הרשת אבל אם תרצו שמחשב כזה יכין יצירת מופת המבוססת על צילום שלכם, עכשיו זה אפשרי בזכות בוט טוויטר בשם DeepForger שמוכן לקבל מכם הזמנות.

כל מה שצריך הוא לשלוח לו צילום שלכם (או של כל מה שבא לכם), ובתגובה יענה לכם הבוט כמה אנשים ממתינים בתור לפניכם לקבלת השירות. לאחר כמה שעות או ימים (תלוי בעומס) ישלח לכם הבוט בחזרה את הציור שלכם.

את ההנחיות, איזה ציור בדיוק אתם רוצים, אתם נותנים לרובוט באמצעות השטאגים לפי ההנחיות באתר הזה.

מפתחי השירות מודים כי עדיין מדובר בגרסה ניסיונית, וקיים סיכוי רב שהתמונה שתקבלו חזרה לא תהיה מרשימה במיוחד. אתם יכולים לנסות ולעזור למחשב באמצעות הוספת תגיות כגון Portrait# או Sketch# כדי לעזור לו להבין את הכיוון שמעניין אתכם. גרסאות עתידיות של התוכנה יצליחו לדברי המפתחים להבין בכוחות עצמן מהו הסגנון המוצלח ביותר לכל צילום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully