וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפוסטים הגזעניים נתלו על שלטי חוצות ליד הבית של מי שפרסם אותם

2.12.2015 / 8:34

קבוצת אקטיביסטים בברזיל מצאה פיתרון מקורי לשיימינג ברשתות החברתיות - להפוך אותו לשיימינג בעולם האמיתי. באמצעות תיוגי GPS הם הגיעו לבתים של כמה גזענים ותלו לידם בענק את המילים המסיתות שהם כתבו

מערכת וואלה!

כולנו מכירים את ההסתה וכמויות השנאה שיש ברשת, אבל זה לא קורה רק אצלנו וברחבי העולם מנסים גם להתמודד עם ציוצים ופוסטים גזעניים או מסיתים ברשתות החברתיות. בברזיל החליטו להילחם בזה בצורה יצירתית.

קבוצת אקטיביסטים בשם "קריולה" יצאה בקמפיין חדש שנקרא "גזענות וירטואלית- תוצאות אמיתיות". במהלך הקמפיין הם הדפיסו בענק סטטוסים גזעניים שפרסמו משתמשי פייסבוק ולו אותם על שלטי פרסום ענקיים הסמוכים לביתם של מי שכתבו את הדברים הפוגעניים.

הקבוצה נעזרה בתיוגי GPS של המשתמשים כדי לאתר את מקום מגוריהם של הגזענים מהאינטרנט. "האנשים האלה חושבים שהם יכולים לשבת בנוחות של הבית שלהם ולעשות מה שבא להם באינטרנט. אנחנו לא ניתן לזה לקרות", אמרו בקבוצת קריולה. "הם לא יוכלו להסתתר מאתנו".

מהו סיפור בדקה?
יש הרבה דרכים לספר סיפור, אבל סיפור טוב באמת אפשר, אפילו רצוי, לספר בכמה שפחות מילים. אנחנו בוואלה!NEWS מביאים לכם את הסיפורים הכי מעניינים של היום, עם חומרי הווידאו המעניינים והמסעירים ביותר, בלי להכביר יותר מדי במילים. אז זכרו, צוות וואלה!NEWS לשירותכם תמיד (אבל רק לדקה, כן?).

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"...אחרי זה תתלונן על גזענות. שתלך להזדיין"./מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"לך להזדיין כושי מלוכלך. אני מתקלח לא בטוח לגביך"./מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"אם היית מתקלחת כמו שצריך לא היית נשארת מסריחה"./מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully