וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קטפיש מחריד: התחזתה למישהי אחרת וביקשה שיאנסו אותה

אילן גלר

2.12.2015 / 9:19

תושבת פלורידה בת 39 הזמינה גברים לאנוס אותה בביתה במסגרת "משחק תפקידים", אבל היא לא ציינה בפני הגברים איתם היא שוחחה באתר השידוכים שהתמונות וכתובת המגורים שייכות למישהי זרה, לא ידעה על כך דבר

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
תמונת הקורבן התמימה שלא ידעה שגברים מוזמנים לביתה./מערכת וואלה!, צילום מסך

פרנסס לי טפסקוט, בת ה-39 מפלורידה, נעצרה לאחרונה על ידי המשטרה המקומית, לאחר שהקימה פרופיל מזויף באתר שידוכים פופולרי המזמין גברים להגיע לביתה ולאנוס אותה. אם זה לא נשמע מחריד מספיק, מגיע החלק המזעזע באמת בסיפור: התמונות שהופיעו בפרופיל - כמו גם כתובת הבית אליה הוזמנו הגברים - כלל לא שייכים לפרנסס, ונגנבו מפרופיל של נערה בת 25 שכנראה כלל לא מכירה אותה.

הנערה הצעירה, ששמה לא נחשף, פנתה למשטרה לאחר שנאלצה לברוח מביתה בפחד מפני גברים שהחליטו להיענות להזמנה. לפי הפרופיל המזויף שהוקם עבורה, היא חובבת "משחקי תפקידים" ועל כן תשמח לביקורים כאלה. הגברים נתבקשו לתאם מראש את הביקור, אך אותו תיאום נעשה כמובן מול פרנסס לי, ללא ידיעתה של הצעירה המוטרדת.

לפי הפרטים, אותם פרסמה המשטרה עד כה, קשה להבין מה גרם לפרנסס להתעלל בצורה שכזו במישהי זרה ותמימה. ייתכן שזה נעשה מתוך כוונה כלשהי ללמד אותה לקח על פרסום תמונות חושפניות לדעתה בפרופיל הפומבי שלה, אם כי לא ניתן לשלול הפרעה נפשית כלשהי שהובילה לאפיזודה המטורפת הזו.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
פרנסס לי. לא ברור למה היא עשתה את זה./מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully