וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עוד הוברבורד עלה בלהבות - והפעם לעיני המצלמה. צפו

אילן גלר

3.12.2015 / 11:10

הסגוואי של הסלבס מתגלה ככלי לא בטיחותי במיוחד, ולא רק מפני שמשתמשים רבים נוטים לעוף ממנו בחוסר שליטה. מתברר שיש לחלקם נטייה להתלקח ספונטנית, כפי שניתן לראות בתיעוד

צילום מסך

טרנד הרכיבה על "הוברבורד" - מעין סקייטבורד ממונע - עומד כנראה בפני סיום מהיר מכפי שהיינו יכולים לצפות. לאחר שהרשויות בארה"ב ובאנגליה החלו לאסור על שימוש בכלים אלו ברחובות ציבוריים, מגיעים כעת דיווחים על התלקחות ספונטנטית של הוברבורד במהלך הרכיבה.

הדיווח על המאורע המפחיד הפעם מגיע מתושב אלבמה בשם טימות'י קייד, המספר כי הספיק להשתמש בהוברבורד שלו שלושה ימים בלבד לאחר שזה התפוצץ לפתע בעת השימוש. "יצאתי החוצה והפעלתי אותו, הלכתי לכיוון הכביש כמה מטרים ואז לפתע הוא נשרף", מספר קייד. מיד לאחר ההתפוצצות הראשונית, שלף טימות'י את הסמארטפון מהכיס והחל לצלם את שאר האירוע, כולל פיצוץ נוסף שהתרחש כנראה כשהאש הגיעה אל מערך הסוללות של המכשיר.

בכך האפיזודה לא הסתיימה, שכן קייד ואימו ניסו לכבות את האש באמצעות מים, אך בשל הכימיקלים בתוך הסוללה הכלי התלהט מחדש בכל פעם וחזר לבעור. לאחר מכן ניסה לדווח על המקרה למוכר באמאזון ששלח לו את ההוברבורד, אך לא זכה לשום תגובה, וגם לא קיבל את כספו בחזרה (כ-500 דולרים). האם סיפורים כאלו ימנעו מהמכשיר המסוכן הזה להפוך לגאדג'ט הלוהט של 2015? את זה נגלה בסיכומי המכירות לאחר עונת החגים הקרובה.

לפני כחודש וחצי דיווחנו על הוברבורד אחר שעלה בלהבות באנגליה בעת שהיה בטעינה. מכבי האש של לונדון הוציאו אזהרה רשמית, לבעלי כלי הרכב האישי החשמלי, שלא להשאיר אותו לבד בחדר בטעינה, אחרי שכמה מהם התלקחו וגרמו לשריפה.

מכבי האש ציינו בהודעתם כי בשבועיים האחרונים הם נאלצו לשלוח ארבע ניידות כיבוי אש וכעשרים כבאים לטפל בדליקה שפרצה בחדר שינה בעקבות הטענת הגאדג'ט, לאחר שבמקרה אחר שני גברים כמעט נפגעו בנסיבות דומות.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ההוברבורד הקודם שדיווחנו עליו./מערכת וואלה!, צילום מסך
  • עוד באותו נושא:
  • הוברבורד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully