וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אל החלל ובחזרה: מצלמת גו פרו הוצמדה לרקטה - והתוצאה מדהימה. צפו

אילן גלר

3.12.2015 / 11:15

ארבע מצלמות מדגם Hero4 הוצמדו לטיל שיגור מתוצרת חברת UP Aerospace האמריקנית, ותיעדו הכי קרוב שאפשר משימה שבוצעה לאחרונה בעבור סוכנות החלל האמריקנית

צילום מסך

חשבתם שראיתם כבר את כל סוגי סרטוני האקסטרים המרהיבים ביותר שאפשר לצלם? אולי זה נכון, בכל הנוגע לכדור הארץ, אך הסרטון החדש שצולם באמצעות מצלמת גו פרו הוסרט כמעט כולו בחלל החיצון, ובדרך לשם. ארבע מצלמות מדגם Hero4 הוצמדו לטיל שיגור מתוצרת חברת UP Aerospace האמריקנית, ותיעדו הכי קרוב שאפשר משימה שבוצעה לאחרונה בעבור סוכנות החלל האמריקנית נאס"א.

בסרטון המדהים תוכלו לראות את הטיל משוגר מעלה ונפרד מקפסולת המטען בגובה של כ-120 קילומטרים. מצלמה נוספת שהוצמדה לקפסולה הזו, בתוכה התקינה נאס"א ציוד ניסוי שביצע מדידות בגובה רב, תיעדה את צניחתה בחזרה לכדור הארץ ואת הנחיתה, תוך שימוש בערכת מצנחים.

השיגור הזו בוצע בתאריך 6 בנובמבר, ומהווה בסך הכל שלב בדרך להפעלתו של שירות מסחרי להובלת מטענים לחלל אותו מקווה UP Aerospace לממש בקרוב. זו אומנם לא משימת השיגור הראשונה של החברה, ואפילו לא הראשונה שתועדה במצלמות, אך ללא ספק מדובר באחד הסרטונים המרשימים שראינו עד כה, וגם הוכחה מרשימה לעמידותה של המצלמה הפופולרית.

גו פרו בחלל. צילום מסך
אל האינסוף - ובחזרה./צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully