וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בקרוב: כולנו נוכל לשדר וידאו חי בפייסבוק

אילן גלר

6.12.2015 / 10:22

ביום חמישי החלה הרשת החברתית לערוך ניסוי עם פיצ'ר שידור חי, בשלב הזה רק לכמה גולשים נבחרים ורק למשתמשי אייפון, אבל בקרוב כולנו נוכל לשתף רגעים בשידור חי בשני קליקים

צילום מסך

שידור וידאו חי מהסמארטפון הוא גימיק מגניב וטרנדי שכבר זכה לטיפול טכנולוגי לא רע מכמה אפליקציות, בראשן פריסקופ של טוויטר ו-Meerkat הישראלית. כעת עומדת להצטרף אליהם פייסבוק, הרשת החברתית הפופולרית בעולם, ועם יותר ממיליארד וחצי משתמשים עושה רושם שבקרוב תוכלו לראות הרבה יותר שידורים חיים מחברים.

ביום חמישי האחרון הופעלה התכונה עבור כמה אלפי משתמשים בארה"ב, ובפייסבוק מתכוונים להרחיב אותה במהירות לכולם בזמן הקרוב. אופן ההפעלה מרמז כמה חשיבות מעניקים לשירות החדש בחברה: כדי לשדר וידאו נדרשות בסך הכל שתי הקלקות ממסך הבית של האפליקציה: אחת על אייקון "סטטוס חדש" המוכר (ציור של עיפרון), ושני על אייקון "שיתוף וידאו" חדש שיתווסף למגוון האפשרויות הקיימות (וייראה כדמות אנושית עם שני מעגלים סביב ראשה).

לשידור החי אין הגבלת זמן, והוא יכול להיות פרטי לכמה חברים או פתוח לכל צופה כרצונכם. ומה אפשר לשדר? אידאלית, אירועים מעניינים שמתרחשים סביבכם כמו מופע של להקה מפורסמת, טיול במקום אקזוטי, הפגנה או כל אירוע אקטואלי שאתם במקרה עדים לו. בפועל (אם להסתמך על הניסיון מאפליקציות אחרות) סביר להניח שנזכה גם ללא מעט שידורים חיים של דיבורים למצלמה, הליכות בוקר, רחובות משעממים וקניות בסופר.

בנוסף הציגה פייסבוק לעולם שירות חדש בשם קולאז' המציע לחלוק את החוויות שצילמתם בטלפון על ידי קיבוץ התמונות וקטעי הווידאו יחד לגלילה אחת וכך לספר את כל הסיפור בתמונות וסרטונים. "בין אם אתה בטיול בסוף שבוע, בקונצרט או סתם מבלה עם חברים, קולאז'ים הם דרך מצוינת לשתף את החוויות עם חברים ובני משפחה שלא נמצאים שם".

שידור חי בפייסבוק. צילום מסך
אנחנו כאן משתעממים בלייב./צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully