וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חדש ביפן: סמארטפון הניתן לשטיפה במים וסבון

אילן גלר

6.12.2015 / 10:24

בשנתיים האחרונות התרגלנו כבר שסמארטפונים מגיעים עם מידה מסוימת של עמידות למים אבל נראה שהטכנולוגיה בקרוב מאוד תאפשר לנו לשטוף אותם כמו שצריך מכל הלכלוך שנדבק אליהם. הסנונית הראשונה כבר יצאה לשוק

צילום מסך

חשבתם פעם כמה מכשיר הסמארטפון שלכם מלוכלך? הוא הרי נמצא כל היום איתכם, אתם נוגעים בו בשירותים ומיד אחרי ארוחות, ולעתים קרובות גם מעבירים אותו לידי זרים. אולם עד היום, מובן מאליו כי הפתרון הטריוויאלי ביותר לניקיון - שטיפה באמצעות מים וסבון - לא היה רעיון מוצלח בעבור מכשירי אלקטרוניקה שעשויים להינזק ממגע של כמה טיפות בלבד.

דגם סמארטפון חדש של חברת קיוסרה היפנית עשוי לבשר את תחילת המהפכה בתחום זה. הדגם עמיד לחלוטין למים, ברמה כזו שהיצרן לא רק מאפשר - אלא ממש ממליץ לרחוץ אותו במים וסבון תחת הכיור. לצורך ייצור המכשיר הייחודי הזה נדרשו לא מעט פתרונות טכניים ייחודיים, ביניהם ציפוי דוחה מים, רמקולים המשולבים בתוך המסך (מבלי צורך בחריצי שמע), ומארז העשוי מפלסטיק בעל יכולת "ריפוי עצמי" וסתימת סדקים מידית.

החדשות הרעות הן שקיוסרה אינה משווקת את הרוב המוחלט של מכשיריה מחוץ ליפן, ועושה רושם כי הדרך היחידה להשיג את הדגם תהיה לטוס למזרח אסיה ולרכוש אותו שם תמורת כ-470 דולרים. עם זאת, ייתכן בהחלט כי הטכנולוגיות שהומצאו עבורו ימצאו את דרכן גם למכשירים אחרים שכן ימכרו במערב, ובעוד כמה שנים מכשיר סמארטפון רחיץ יהיה עניין מובן מאליו.

סמארטפון שאפשר לשטוף במים וסבון. צילום מסך
די יעיל אם לוקחים בחשבון כמה לכלוך יש על המכשיר./צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully