וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טאבלט גדול במחיר גדול: iPad Pro הושק בישראל

6.12.2015 / 12:26

גדול יותר, חזק יותר וגם יקר יותר - הטאבלט החדש והיוקרתי מבית אפל יחליף את המחשב הביתי שלכם, אם רק תתנו לו, בסטייל וביעילות שלא הכרתם. אבל המסך הגדול, המעבד החזק ואיכות ההרכבה יעלו לכם לא מעט

אפל משיקה את האייפד פרו, ספטמבר 2015. רויטרס
אפל משיקה את הפרו לפני כשלושה חודשים./רויטרס

ה- iPad Pro החדש מבית אפל עשה עלייה ונחת ב-iDigital, אחרי לא מעט ביקורות חיוביות ברחבי העולם. הטאבלט עם מסך ה- 12.9 אינץ' הענק מיועד בעיקר לאנשי מקצוע כמו אדריכלים, גרפיקאים, אנשי אנימציה, יצירת תלת-ממד, עריכה, יצירת מוזיקה ועוד אבל הוא יכול להיות כלי עבודה מעולה גם למי שמאס בלפטופ. באייפד החדש תתאפשר התקנת אופיס ואפליקציות מקצועיות לעיצוב גרפי, תלת-ממד, עריכת וידאו, אדריכלות, ציור, מידול או ניהול עסק וניהול מידע.

ה-Apple Pencil (עט דיגיטלי) המדויק הופך את המסך למשטח ציור ומרחיב את ממשק ה-Multi-Touch לאפשרויות יצירתיות חדשות. הוא רגיש להטיית המסך וללחץ ומאפשר לצייר קווים דקים והצללות בקלות. למרות המסך הגדול, האייפד פרו הוא דק וקל: עוביו 6.9 מילימטרים בלבד ומשקלו רק 712 גרמים. הודות למעטפת ה-unibody הוא חזק ואמיד.

לאייפד פרו ארבעה רמקולים מובנים ושתי מצלמות איכותיות. המצלמה הקדמית מאפשרת לנהל שיחות וידאו גם בסביבה עם תאורה חלשה או מוארת מאחור.

הפרו מצויד בשבב החזק ביותר של אפל - ה-A9X החדש, דור שלישי לשבבים עם ארכיטקטורת 64-ביט ברמת מחשב שולחני. הוא מאפשר לאפליקציות תובעניות במיוחד לרוץ ללא מאמץ, וכאמור, נראה שמדובר בחלופה לגיטימית ל-PC שלכם.

הוא מכיל זיכרון של 4 ג'יגה RAM, אחסון בנפח 32 או 128 ג'יגה, פועל על סוללה ענקית בקיבולת של 10,307mAh ובמקום לפרט מרכיב מרכיב אפשר לסכם שהפרו חמוש במפרט מתקדם במיוחד ומריץ את מערכת ההפעלה iOS 9 - הגרסה העדכנית ביותר מבית אפל המנצלת בצורה אופטימלית את יכולות הפרו. אייפד פרו יימכר בישראל החל מ-3,799 שקלים.

אייפד פרו.
אייפד פרו בישראל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully