וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בת 4 נוהגת במשאית ענק עם שלט רחוק - ונכנסת בקיר. צפו

אילן גלר

7.12.2015 / 9:58

כדי להדגים את יכולות המשאית החדשה והקשוחה ביותר שלה, חברת וולוו גייסה ילדה עם חוש הרס מפותח והניחה בידיה שלט רחוק עם גישה לכל מערכות הרכב

צילום מסך

יצרנית הרכב השוודית וולוו הציגה לאחרונה משאית חדשה, דגם בשם FMX, שהיא לטענת החברה הבטוחה והקשוחה ביותר שאי-פעם יצאה ממפעליה. בכדי להוכיח טענה זו החליטה החברה לערוך ניסוי יוצא דופן (וכמובן להסריט אותו באמצעות עשרות מצלמות ורחפנים): היא פיתחה מערכת המאפשרת לנהוג במשאית באמצעות שלט רחוק, והניחה את השלט בידיה של ילדה חמודה, בשם סופי, שחגגה לא מזמן את יום הולדתה הרביעי.

התוצאה, כפי שתוכלו לראות בסרטון, היא כאוס מוחלט. סופי היא נהגת לא רעה לגילה, ובכל זאת הצליחה לגרום למשאית להתנגש בבית, להתהפך וליפול אל תוך תיהום פעורה, לפגוע בעשרות עצמים שונים שהוצבו במסלול ולחטוף לא מעט אבק ובוץ בדרך. בסופו של דבר, לשמחת מהנדסי וולוו, שרדה המשאית את מסלול המכשולים הקיצוני הזה כמעט ללא פגע, ובאופן שמיש לחלוטין.

לרוע המזל, מערכת השליטה מרחוק שבה נעשה שימוש במהלך צילומי הסרטון נוצרה במיוחד עבור הפקה זו, ולוולוו אין שום כוונה לשווק אותה כחלק ממפרט המשאית. סופי, בכל אופן, נראית מרוצה למדי מהחוויה המסעירה, ומוכנה לנהוג בעוד כמה כלים כבדים לפני שתגיע לכיתה א'.

משאית על שלט. צילום מסך
חוש הרס מפותח./צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully