וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הגיבנת של האייפון: אפל השיקה את המוצר הכי מכוער שלה עד היום

9.12.2015 / 12:28

בניסיון לשדרג את זמן ההפעלה של אייפון 6S החדש, השיקה ענקית הטכנולוגיה האמריקנית כיסוי שאמנם מאריך את חיי המכשיר בין טעינות ב-25 שעות, אבל גורם למעריצי אפל לנוע באי נוחות בכיסא

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
לא מוצא חן בעיני המעריצים./מערכת וואלה!, צילום מסך

לפעמים צריך להקריב קצת את שלמות העיצוב, לטובת קצת יעילות, כפי שגילה כל מי שנאלץ אי פעם לבחור כיסוי לסמארטפון חדש. גם אפל הפנימה את התובנה הזו כשבמקום להציע פתרון לבעיית הסוללות הבלתי ניתנות להחלפה - נקודת התורפה הידועה של מכשיריה - הציגה לעולם אתמול את הגיבן מקופרטינו. הכיסוי החדש לאייפון 6S, שיוסיף 25 שעות שיחה לנייד האחרון מתוצרתה.

חלק מתוצאת הדרישה מצד הקונים להציג מכשירים דקים יותר היא המעבר של היצרניות לטכנולוגיות הטענה מהירה, בעת שנפחי הסוללה עומדים במקום במקרה הטוב, או מצטמקים במקרה הרצוי פחות.

כיסוי הסוללה החכם החדש תואם למגמה אך מחבל בעיצוב החלק - מסימני ההיכר של האייפון לדורותיו. המוצר סובל מגיבנת ברורה לעין, שסביר להניח שתשפיע גם על תחושת המכשיר בכיס ובכף היד. הכיסוי מוצע רק לדגם האחרון של האייפון, נכון לרגע זה, לא כולל מהדורת פלוס של האייפון העדכני.

מעריצי אפל כבר מביעים מחאה על העיצוב הלא-אופייני והמכוער של הכיסוי הזה. רבים כבר הגדירו אותו המוצר המכוער ביותר של אפל עד היום. הכיסוי החכם נטען ביחד עם המכשיר וכולל מחבר לייטנינג של אפל. הוא מאפשר, כאמור, עד 25 שעות שיחה נוספות, או 18 שעות בשימוש באינטרנט סלולרי, כולל ברשתות דור 4 (LTE) מהירות, או עד 20 שעות ניגון וידאו - בתיאוריה. בפועל, כבר נשמעות טענות לפיהן הוא לא ממש מספק את הסחורה.

סוללת ה-6S מספיקה לבדה לכ-14 שעות שיחה, כ-10 שעות חיבור לרשת סלולרית ו-11 שעות ניגון וידאו HD, כך שמדובר באביזר משלים חיוני לבעלי המכשיר, שמציב תחרות קשה גם בתמחור לא זול של 99 דולרים.

יתרון ברור של הכיסוי על מתחריו הוא ההתאמה המושלמת לאייפון ול-iOS, המתבטא בין היתר בחיווי מצב סוללת המטען על גבי מסך הנעילה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully