וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הגולשים הצליחו למצוא את הזוג מהצעת הנישואין הרומנטית

מיכל רשף, אילן גלר

9.12.2015 / 15:42

כמה שעות בלבד אחרי שמייקל ג'ון קנט ופיונה ניולנד גייסו את הרשת, התמונה שהם כל כך רצו כבר מצאה את דרכה אליהם. ואתם חשבתם שהאינטרנט טובה רק לסרטוני חתלתולים

סיפור בדקה

מי אמר שהרומנטיקה מתה בעידן הדיגיטלי? הסיפור הבא מוכיח שהאינטרנט יכולה דווקא להיות מקום ידידותי להפליא. הכול החל בערב מושלג ומקסים ברייקיאוויק, בירת איסלנד. שני תיירים בריטים, מייקל ג'ון קנט ופיונה ניולנד, טיילו באחד הרחובות השקטים בעיר, כשלפתע מייקל כרע ברך והציע לפיונה להינשא לו. ג'סיקה בואי, שעברה ברחוב במקרה באותו רגע, תיעדה את ההצעה הרומנטית ולאחריה ניגשה אל הזוג והציעה לשלוח להם את התמונה.

אלא שבתוך כל השמחה וההתרגשות, נפלה טעות: משום מה התמונה לא נשלחה, ובואי נותרה ללא כתובות המייל של הזוג הבריטי. היא מיד פרסמה פוסט ברשת ובו ביקשה מכל חבריה לנסות ולאתר את מייקל ופיונה. גם זוג המאורסים הטריים שכנראה אהב מאוד את התמונה ניסה להשיג את בואי, וביקש מהגולשים בפייסבוק לסייע בכך.

"רשת יקרה. אתמול בערב הצעתי נישואים לפיונה באיסלנד. מישהי שבמקרה הייתה שם צילמה אותנו", כתב מייקל. "לא יצא לי לקחת את פרטיה, ואני חושש שנתתי לה כתובת מייל שגויה. אם נצליח למצוא את התמונה הזו זה יהיה מדהים… גם אם לא, ככה זה בחיים, אני עדיין מרגיש בר מזל".

לאחר שעות ספורות, כבר הוכתר הקמפיין בהצלחה. השלישייה נפגשה שוב בעיר, והפעם דאגה כי התמונה תעבור ללא הפרעות - וגם צילמו סלפי משותף. על הדרך, הפך הסיפור לוויראלי ויש לנו תחושה שהחתונה של מייקל ופיונה תהיה הרבה יותר גדולה ומתוקשרת מכפי שהם כנראה תכננו בהתחלה.

  • עוד באותו נושא:
  • ויראלי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully