וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דלף לרשת: האם כך ייראה הגלקסי S7?

אילן גלר

10.12.2015 / 8:07

שרטוטים והדמיות תלת-ממדיות מראות שסמארטפון הדגל הבא של סמסונג ככל הנראה יזכה לשינוי קל בעיצוב אבל ימשיך את הקו של המכשירים הנוכחיים המוצלחים של החברה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
על פניו אין שינוי משמעותי בעיצוב./מערכת וואלה!, צילום מסך

בסמסונג לא נחים לרגע. ענקית האלקטרוניקה הקוריאנית כבר מתכוננת לקראת ההכרזה על הגלקסי S7, מכשיר הדגל שלה לשנת 2016. ככל שיותר אנשים וחברות מעורבים בתהליך הייצור שלו, כך גדל זרם השמועות וההדלפות, עד לנקודה שבה כבר עתה אנו יכולים לקבוע במידה מסוימת של ודאות כיצד המכשיר יראה, ומה יהיו תכונותיו הבולטות.

לפי שרטוטים והדמיות תלת-ממדיות, שהודלפו לרשת, עיצובו של הגלקסי S7 לא ישתנה באופן מהותי מקודמו המוצלח, שזכה לשבחים על איכות ייצור גבוהה ותחושה איכותית. כפתור הבית נראה מעט שונה, וחריץ כרטיסי הסים הוזז מעט ממקומו, אולם נדמה שבכך מסתכמים השינויים בהם ניתן יהיה להבחין במבט מהיר. משתמשים רבים ישמחו לשמוע כי בתחתית המכשיר עדיין נמצא חיבור מיקרו-USB סטנדרטי, ולא חיבור USB מסוג C כמו זה שב-One Plus 2 ובנקסוס 5X, שמחייב להחליף את המטען.

לעומת השינויים המינוריים בגזרת העיצוב, הרי שבתחומים אחרים צפוי הגלקסי S7 להיות מתחרה לא קטן לאייפון. לפי ההערכות, יכלול המכשיר מסך קמור כברירת מחדל (לאור הצלחת דגם ה-Edge) הרגיש לעוצמת הלחיצה, ממש כמו תכונת ה-3D Touch של אפל. כמו כן, דגמיו השונים של ה-S7 צפויים להיות זולים בעשרה אחוזים ממחירי ההשקה הקודמים של סמסונג, מהלך שצפוי לגרום מהומה לא קטנה בקטגוריית מכשירי הפרימיום.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully