וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הטבעונים נגד מיכל צפיר: "אני אוכלת הכל ויש בי שלווה"

13.12.2015 / 6:51

"מיכל צפיר את מגעילה אותי" - המילים הללו הן רגועות ביחס למה שהתחולל בתגובות ובשיתופים של הפוסט שהעלתה אושיית הרשת וגורו הכושר בשבת בבוקר. אולי היא לא הייתה צריכה לכתוב שלאהוב את הים זה טבעונות

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מצטערים, לאהוב את הים זה לא להיות טבעוני./מערכת וואלה!, צילום מסך

פוסט שהעלתה אושיית הכושר הגופני, מיכל צפיר, במהלך סוף השבוע הצליח הפעם להרגיז את הגולשים יותר מהרגיל. זה לא סוד שצפיר היא דמות שהדעות לגביה (לפחות בפייסבוק) חלוקות מאוד ובעוד יש לה מעריצים רבים, רבים נוהגים לבקר אותה.

כעת נראה שהגיע תורם של הטבעונים להיכנס בצפיר, בעקבות פוסט ויראלי שפורסם בשעה מוקדמת ביום שבת. לצד תמונתה מחויכת בחוף בים כתבה צפיר: "בתום הריצה היא שאלה אותי 'את טבעונית? או צימחונית?' עניתי 'אני מעריכה ומתפעלת כל יום מפלאי הטבע, זה נחשב טבעונית?' והיא השיבה 'את יודעת למה אני מתכונת, את אוכלת גם חלבון מהחי?' ואני השבתי 'אני אוכלת הכל חוץ מאשר את הלב, משתפת את כולם אבל לא מכריחה אף אחד, מנהלת אורח חיים בריא ולא עושה דיאטה, עכשיו זה קצת יותר ברור?' והיא השיבה 'מאוד ברור, את חיה את החיים שאת רוצה ויש בך שלווה'. אז אני לא יודעת מה איתכם אבל אני התרגשתי, כי רק אני יודעת שאת החיים שאני חיה היום לא קיבלתי על מגש של כסף, קבלתי חיים וכל השאר זה בחירות יום יומיות שאני מברכת עליהן ומחבקת כל אחת מהן. המשך חג שמח וסופ"ש נעים לכולנו".

בעוד הגולשים החלו לפרט לצפיר את משנתם, וצברו לייקים, היא ניסתה לענות לחלקם. "יש ניגוד די צורם בין שביעות הרצון שלך, מיכל צפיר, לבין הפחד והצעקות של מי שאת אוכלת בכלים מצוחצחים ובשלוות נפש. אולי בפעם הבאה שתאכלי בעל חיים תחשבי על זה ותתחילי להרגיש. שום דבר לא ייגרע ממך אם תאכלי מהצומח ולא תכאיבי לחיות, להפך תרוויחי המון", כתבה אחת הגולשות שקיבלה מאות לייקים. בתגובה ענתה לה צפיר: "ג'ודית את לא יודעת מה אני אוכלת ומאיפה זה הגיע אלי לצלחת, את יודעת שקיימת התעללות בבעלי חיים ומכאן את מסיקה שאני אוכלת חיות שהתעללו בהם וגם שופטת אותי על זה. אפשר להשפיע על הסביבה גם בלי לשפוט אחרים. אפשר להנגיש ידע ולסמוך על האחר. לאהוב את החי זה מוסרי וגורם לך להרגיש טוב אבל לנהל שיח אלים ולתקוף כל מי שחושב אחרת לא גורם לאף אחד להיות אדם טוב יותר".

"רק חבל שאת החיים של אחרים את כן מקבלת על מגש", כתבה מגיבה אחרת שזכתה גם למאות לייקים. לה הגיבה צפיר: "אני לא נוהגת להגיב לבורות רק לכזו שנודף ממנה רוע, חבל לי עליך כי אני משוכנעת שאת לא חיה את החיים שאת רוצה אז אני מציעה לך להיות יותר חיובית ובעיקר לעצמך".

בחזית השיתופים המצב לא היה חיובי יותר. הפוסט של צפיר שותף כמה עשרות פעמים, לרוב עם כיתובים בסגנון: "מיכל צפיר את מגעילה אותי. מעניין אם היא קראה תתגובות והבינה תחוסר הגיון של מה שהיא מדברת", או: "בזה הרגע בפיד שלי: טבעונים שאוכלים את מיכל צפיר. בהצלחה לשני הצדדים".

בתום הריצה היא שאלה אותי ״את טבעונית? או צימחונית?״ עניתי ״אני מעריכה ומתפעלת כל יום מפלאי הטבע, זה נחשב טבעונית?״ והיא ...

Posted by ‎מיכל צפיר - Michal Tsafir‎ on Friday, December 11, 2015

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully