וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוצר חינוכי? מכונית הצעצוע החדשה הזו נשלטת על ידי צרצרים חיים

אילן גלר

13.12.2015 / 9:30

המוצר הזה אמיתי לגמרי, וכצפוי כבר גורר לא מעט תגובות זועמות. כדי "לשחק" במכונית הזו צריך ללכוד צרצר חי ולכלוא אותו בתא קטן בתוך הרכב, שנע בפרעות ומתהפך. במאטל לא מבינים למה זו התעללות

צילום מסך

זה נשמע כמו מתיחה אבל אנחנו כמעט בטוחים לגמרי שהמוצר המופיע בסרטון אמיתי לחלוטין ואף מיוצר על ידי חברת מאטל - אחת מחברות הצעצועים הגדולות בעולם. ה-Bug Racer היא מכונית המונעת על ידי מקור כוח חשמלי קטן ונשלטת על ידי צרצר. הילדים אמורים לתפוס אחד כזה בחצר הבית, או לרכוש אותו בחנות חיות מחמד, ואז להכניס אותו למכונית.

לאחר שמכניסים את הצרצר לתא מיוחד ברכב, תנועותיו מפעילות את הרכב באמצעות חיישני תנועה מיוחדים. הצרצר למעשה קובע האם המכונית תפנה שמאלה או ימינה, ואם החרק עייף או משועמם ולא מתחשק לו לנהוג ברכב, ניתן להפעיל את המכונית במצב אוטומטי שבו היא נעה קדימה בכוחות עצמה, או להוציא אותה למרוץ מול רכב-צרצר אחר.

במאטל מתעקשים כי מדובר בצעצוע חינוכי, ולא בהתעללות בחיות חסרות ישע. הם אף מדגישים כי תא המחיה של הצרצר מאפשר לו להתנועע בחופשיות יחסית, וכי ניתן להאכיל אותו דרכו וגם לשחרר אותו בקלות אם רוצים. ההסבר הזה לא ממש שכנע את אחד המגיבים באתר של טויס אר אס בארה"ב: "אתם באמת רוצים ללמד את הילדים שלכם שזה בסדר לכלוא חיה אחרת ולדמיין שניסיונותיה הנואשים לברוח הם 'נהיגה'?".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
לאן שלא תסובבו את ההגה - זו עדיין התעללות./מערכת וואלה!, צילום מסך
באג רייסר. צילום מסך
מי בחברה חשב שזה יהיה רעיון טוב?!/צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully