וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שטויות משרדיות: 12 גאדג'טים מדליקים שמתחברים ל-USB

13.12.2015 / 9:54

דרי האופן ספייס בעולם מתחלקים לשניים: חלקנו מסתכלים על השמעטאס הזה וחושבים - מי האנשים שעדיין קונים את השטויות האלה, וחלקנו עדיין חולמים על קיוביקל מרושת כולו בגאדג'טים שמתחברים למחשב. ניסינו לעשות קצת סדר במבחר שיש ברשת

אילוסטרציה. ShutterStock
למה אני לא חשבתי לקנות את מטהר האוויר למחשב, כמו אפרים?/ShutterStock

חיבור ה-USB האוניברסלי נכנס לחיינו באמצע שנות התשעים ואט אט הפך לדרך הלא-אלחוטית המועדפת, גם כיום, לחיבור הציוד ההיקפי שלנו למערכת המחשב הנייח או הנייד שלנו. אלא שחיבור ה-USB הוא גם דלת פתוחה לחיבורם של גאדג'טים שונים ומשונים, שעשויים להיות שימושיים או לכל הפחות, משעשעים. בחרנו עבורכם 12 גאדג'טים שבהחלט עשויים לסייע להעביר בקלות עוד יום במשרד, אם כי את חלקם ייתכן ועדיף שתפעילו בסביבה יותר ביתית.

מחמם ידיים

אם אתם עובדים מול מחשב בעונה הזו של השנה, ואוהבים דברים פלאפיים וחמודים על השולחן שלכם, אתם לא רק רוצים אלא צריכים את המוצר הבא. מחמם הידיים כולל מד טמפרטורה ומגיע במבחר עיצובים שיהרסו לכם את התדמית הקשוחה, כולל מיניון אם אתם ממש חייבים. המחיר: כ-25 שקלים בלבד.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
בננה!/מערכת וואלה!, צילום מסך

מטהר אוויר

אביזר שימושי במיוחד בחברת בני אדם הוא מטהר האוויר, שמסייע לנקות את סביבתכם מאבק וריחות לא נעימים, אלרגנים, עשן ושאר חלקיקים אלמנטריים. המוצר עולה כ-10 שקלים בלבד, כולל משלוח. כאמור, לימים אלו של מתקפת ההתעטשויות במשרד.

מקרר לפחית

עבור חלקנו, גם בשיא החורף לשתות משקה מוגז חם זה לא שוס גדול. הגאדג'ט הזה ברשימה יאפשר לשמור על פחית צוננת עד ללגימה האחרונה, גם אם קראו לכם לישיבה בדיוק כשחזרתם מהמכונה של הפחיות. עבור המוצר החמוד הזה, המעוצב כמיני-מיני-מקרר, תיאלצו להיפרד מכ-55 שקלים.

מיקרוסקופ

אביזר ה-USB הזה עשוי להתאים למדען הצעיר, לאספני בולים, וכל מי שנדרש לבחינה מקפידה הדורשת הגדלה של חומרים כלשהם, מתכשיטים דרך בדים וספרים עתיקים, ועד לתמונות הפוטו-רצח מביכות בכרטיסיהם של עמיתים לעבודה. המיקרוסקופ מצויד בעדשת 3 מגה פיקסל 8LED, עם אפשרות הגדלה פי 20 עד פי 800, ומצויד בנורות LED להארת אזור הבדיקה, כולל אפשרות לצילום בסטילס או וידאו. הגאדג'ט הזה יעלה לכם כ-126 שקלים, כולל משלוח חינם מסין, והוא מיועד למי שיש לו המון זמן פנוי.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

כדור עיסוי

הפסקת עיסוי קטנה מומלצת, בעיקר בזמן עבודה ממושכת, היא דרך מומלצת להישאר עירניים וחדים, וגם לא להתפרץ על כל מי שעובר לידכם. כדור העיסוי הכחלחל הקטן, המעביר ויברציות באדיבות חיבור ה-USB, יכול לסייע לכם במשימה, בעלות של פחות מ-15 שקלים, כולל משלוח.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

מכשיר אדים

המוצר הזה נוצר במחשבה על הסובלים והסובלות מיובש בימים קפואים אלו, ויוסיף מעט לחות נחוצה לסביבת העבודה שלכם. מכשיר האדים יפעל לאחר שתחברו אותו למקור מים בדמות כוס או ספל, וכולל טיימר שינה לשימוש של חצי שעה או שעה עד לכיבוי אוטומטי. יש כמה דגמים של הגאדג'ט הזה, ורובם יעלו לכם בסביבות ה-40 שקלים.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

שואב אבק מיניאטורי

יש לכם יותר פירורים ממקשים במקלדת? נסו את שואב האבק הממוזער שיוכל לסייע לכם גם בניקוי סביבת העבודה ועקבות הבורקס שהבאתם הבוקר. השואב הכחלחל שוקל 75 גרם בלבד ומגיע עם שני ראשים מתחלפים, בעלות של כ-23 שקלים.

מגרסת נייר ידנית

אחד הגאדג'טים היותר יעילים בסביבות עבודה עתירות פתקים וחומרים מודפסים ומשורבטים היא מגרסת הנייר הידנית הקטנה הזו, הפועלת בחיבור USB או סוללות AA, וטוענת לביצועים מרשימים לגודלה. המגרסה תומכת בדפי A4 ו-A6, וכל נייר שתתאימו לגודל שיעבור בה. מחירה כ-187 שקלים.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

אורגן מתקפל

עוד הפסקה שמומלצת בעת העבודה היא טיימאאוט מהזן היצירתי, וחברות הייטק רבות מייעדות חללים ליצירה או נגינה במתחמי העבודה שלהן. אם אתם עוד לא עובדים באחת מהן, תוכלו לצאת להפסקונת מוזיקלית באמצעות אורגן MIDI מתקפל וחדשני בעיצובו. הקלידים העשויים גומי יעלו כ-162 שקלים, כולל משלוח.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

תופים דיגיטליים

ואם כבר השכן שלכם לאופן ספייס מנגן על הקלידים, למה שלא תצטרפו אליו עם ערכת התופים הקטנה, המאפשרת גם הקלטה וניגון של סשני הנגינה שלכם, שירים מוקלטים ואפשרות להוספת חדשים, בין היתר. הערכה תעלה לכם כ-114 שקלים, וגרסה מהודרת יותר של אותו רעיון זמינה גם כן, למי שיהיה מוכן להיפרד מכ-245 שקלים.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

אנדוסקופ

אם אי פעם רציתם לצלם סלפי מבפנים, הגאדג'ט הבא עשוי לסייע לכם בכך. המצלמה האנדוסקופית הניידת עמידה בפני מים, מצוידת באורות לד, מאפשרת צילום סטילס ו-וידאו, ויכולה להיות שלכם תמורת כ-45 שקלים בלבד. ולא, המצלמה אינה מיועדת לבדיקת תוכן הקיבה של חבריכם, אלא בעיקר להציץ איתה בתוך חדרים ובתוך חללים צרים מאחר וניתן לחבר אותה גם לסמארטפון ולא רק למחשב.

משגר טילים

כדי להגן על כל הגאדג'טים האלה שחיברתם למחשב תצטרכו כנראה קצת כוח אש. וזה בדיוק מה שמציע משגר הטילים המתחבר ל-USB. המתקן הקטן מצויד בארבעה טילי ספוג מדויקים, אותם תוכלו לשגר על השכנים באופן ספייס תמורת כ-30 דולרים בלבד. השליטה במשגר נעשית באמצעות תוכנה במחשב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully