וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נתונים: מהן פארודיות הפורנו הכי פופולריות?

אילן גלר

14.12.2015 / 6:33

חובבי הפורנו ברחבי העולם לרוב יסתפקו במה שהעמוד הראשי של האתר החביב עליהם מציע אבל יש מי שמעדיפים את התכנים שלהם לא רק בוטים אלא גם מצחיקים. מאיירון מן למשפחת סימספון - אלה הם התכנים הכי פופולריים בתת-הז'אנר הזה

icon

בגיל המתאים לצפות בסרטון?

הצפייה בסרטון זה מיועדת למי שמלאו לו 18 שנים

צילום מסך

אתר התוכן למבוגרים הפופולרי Pornhub מוסיף לחקור את העדפות משתמשיו בתקווה להעניק נופך אקדמי לתחום, או לכל הפחות להבין טוב יותר מה יביא יותר גולשים. בפרסום המחקרי האחרון חושף האתר את עשר פארודיות הפורנו הפופולריות ביותר, לפי כמות החיפושים שנערכו אחר שמה. זו רשימה שנשענת באופן מוחלט על תרבות אמריקנית פופולרית, אם כי הדירוג המדויק עשוי להפתיע אתכם.

בעוד שבטבלאות הרייטינג (וגם ההורדות הפיראטיות ברשת), סדרות הטלוויזיה Game of Thrones ו-The Walking Dead נהנות מפופולריות אדירה, כאן הן נאלצות להסתפק במקום ה-7 וה-9, בהתאמה. הקהל מעדיף דווקא גיבורי אנימציה וקומיקס, בראשם את חבורת "הנוקמים" (The Avengers) של מארוול: איירון מן, הענק הירוק וקפטן אמריקה מובילים את הרשימה בפער גדול מכל שאר הסדרות.

במקום השני ניצבת הסדרה הקומית American Dad (מי שצפה בו יודע שמיקומה בדירוג היה כנראה משמח מאוד את גיבוריה). חבורת הסקובי דו הנוסטלגית תופסת את המקום השלישי, ובאטמן ברביעי. מותג מלחמת הכוכבים המתכונן להתקמבק מגיע למקום החמישי, ופאמילי גאיי בשישי. שימו לב גם לסימפסונס, אחת הסדרות הוותיקות בטלוויזיה, שכנראה מצליחות לשמור על סקס אפיל נדיר ותופסת את המקום העשירי ברשימת הפארודיות הפופולריות ביותר.

פארודיות פורנו הן תת-ז'אנר פופולרי למדי, אך עדיין יחסית שולי, בעולם התכנים למבוגרים. הסרטים הללו מציגים פורנוגרפיה מינית בוטה בדיוק כמו כל שאר הסרטים בתחום אבל הסרטים האלה לרוב מתוסרטים יותר, שנונים יותר ומנסים לשלב הומור המבוסס על תרבות פופ במקביל לאקטים המיניים.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הרבה קומיקס וגיבורי-על. מעניין מי קהל היעד?/מערכת וואלה!, צילום מסך
אוונג'רס – פארודיית פורנו. צילום מסך
עשו אהבה, לא מלחמה. מתוך פארודית הפורנו "הנוקמים XXX"./צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully