וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא יאמן שזה חוקי: רחפן עם להביור. צפו

אילן גלר

14.12.2015 / 7:40

אחרי שהצליח להלהיב לא מעט גולשים לאחרונה עם הרחפן החמוש ברובה ציד שבנה, אוסטין הוגוות' האמריקני לקח את התחביב שלו צעד אחד קדימה והתקין על כלי הטיס הקטן להביור פעיל בשלט רחוק

צילום מסך

אוסטין הוגוות' מקונטיקט שבארה"ב הוא חובב רחפנים, מנסה פעם אחר פעם לבחון את גבולות החוק. לאחר שבקיץ האחרון פרסם סרטון של רחפן המצויד ברובה ציד אימתני (שהפך כמובן לוויראלי במהירות שיא), הוא חוזר כעת עם סרטון המתעד את הפרויקט החדש שלו - רחפן שעליו הותקן להביור, הנראה צולה בשר בלב יער.

לדברי אוסטין, על הרחפן עצמו - מוצר מדף שנרכש בחנות מתמחה - הותקנו חלקים מיוחדים שעיצב בעצמו והדפיס באמצעות מדפסת תלת-ממד. אלו אפשרו לו להצמיד את הלהביור לרחפן ולהפעיל אותו בשליטה מרחוק. בתגובות לסרטון ניתן לראות מספר כמעט שווה של גולשים המתלהבים מיכולותיו של אוסטין ומהגאדג'ט המגניב, ומצד שני מגיבים הנחרדים ממה שהיה עשוי להתרחש ביער לו הרחפן לא היה פועל כמתוכנן.

ומה עמדת הממשל בעניין? הוגוות' כבר הצליח להסתבך עם הרשויות בעקבות הסרטון הקודם, אך בסופו של דבר לא ננקטו נגדו צעדים משפטיים כלשהם, שכן החוק בארה"ב איננו אוסר במפורש התקנת כלי נשק על רחפנים. ייתכן שבעקבות הפופולריות לה זוכים הסרטונים הללו, ישונה החוק כך שלא יהיה קל כל כך להרכיב כלי משחית מתוחכמים ללא רישיון, הכשרה או לפחות בדיקת ראייה מינימלית.

רחפן עם להביור. צילום מסך
אמריקה!/צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully