וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כוחה של פוטושופ: כמה חתיך אפשר לעשות את טראמפ?

אילן גלר

14.12.2015 / 10:00

מטרתו המוצהרת של אמן הפוטשופ, גלן בוזאן, הייתה ללעוג למועמד הרפובליקני חובב הפרובוקציות לנשיאות ארה"ב, אבל על הדרך הוא הראה לנו שכל אחד יכול להפוך לדוגמן וירטואלי, עם ההשקעה המתאימה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
יש דמיון?/מערכת וואלה!, צילום מסך

הצהרותיו הרבות של דונאלד טראמפ, המועמד מטעם עצמו (בינתיים) לתפקיד נשיאות ארה"ב, גורמות ללא מעט עניין תקשורתי בדמותו. טראמפ, המוכר בזכות עסקיו ומוערבותו בעסקי השעשועים, צובר פופולריות במפלגה הרפובליקנית על אף, או יש שיגידו בזכות, הצהרותיו הגזעניות והאולטרה-שמרניות.

כל זה גרם לאמן הפוטושופ, גלן בוזאן, לתהות כיצד ייתכן שהתקשורת, הממהרת לשנות, לעוות ולשפר את מראה הכוכבים שלה באמצעים מלאכותיים, לא ניסתה עדיין לייפות את דמותו של טראמפ באמצעות עריכה גרפית. או במילים אחרות: כמה חתיך אפשר להפוך את טראמפ, שזוכה ללא מעט לעג על מראה שיערו.

בעקבות תהייה זו, החליט גלן לקחת את המשימה על עצמו. הוא החל לערוך ניתוח פלסטי וירטואלי מלא לפניו המוכרות של המועמד לנשיאות. בין השאר, עבר המיליארדר הפטפטן מתיחת עור, השתלת שיער, עיצוב חדש לשיער הפנים, הצרת האף ועוד שלל טיפולים שהביאו לתוצאה הסופית: אדם שנראה הרבה יותר צעיר ונאה, ועשוי בהחלט לזכות בעוד כמה קולות רק בזכות מראהו העדכני.

אם אתם סקרנים לגבי התהליך המלא (אולי כי הייתם רוצים ליצור תמונות כאלו בפוטושופ בעצמכם?), אתם מוזמנים לקרוא את הפוסט בבלוג של בוזאן, המתאר את מקורות ההשראה שלו. וכיצד מגיב גלן למי שיטען כי מדובר בסוג של שיימינג ויזואלי הלועג לו? "זה לגמרי מה שזה", הוא טוען. "פשוט לא אכפת לי יותר. טראמפ זיהם את העולם בכל כך הרבה שטויות גזעניות, שאני פשוט לא מחשיב אותו יותר כאדם".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
לפני פוטושופ./מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אחרי פוטושופ./מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully