וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בזכות הקוביות בבטן: יצא לריצה בגשם והפך לכוכב רשת

אילן גלר

15.12.2015 / 9:42

"אני מאוד אוהב את ישו ואת כל מה שעשה עבורי", אמר הסטודנט האמריקני אית'ן רנו שתועד בריצת ערב וזכה למיליון צפיות ברשת תוך כמה שעות

צילום מסך

אית'ן רנו הוא סטודנט משיקגו ומאמן כושר, שהחליט לצאת לריצה בערב גשום וקריר. הוא החליט לעשות זאת בלבוש מינימלי, וכך הצליח להילכד בעדשת המצלמה של ערוץ טלוויזיה. הסרטון הקצר בכיכובו הפך בתוך שעות ספורות ללהיט, עם יותר ממיליון צפיות בזכותן אית'ן נחשב כעת לסלב רשת וכמעט גיבור מקומי.

בסרטון אפשר לראות את כתב החדשות מחמיא לאית'ן כי הוא "דומה ליו ג'קמן". בתשובה לשאלה מדוע החליט לרוץ ללא חולצה, עונה רנו "רטוב מדי בחוץ כדי ללבוש משהו… זה מעולה, אני מת על הגשם. וגם אני רווק". שלוש המילים האחרונות הביאו מבול של הצעות, אותן מקבל הכוכב החדש ברוח טובה. הוא העלה פוסט לחשבון הטוויטר שלו בו הודע לצופים על התמיכה הרבה שקיבל בעקבות השידור.

כתלמיד לענייני דת בקולג' נוצרי, מיהר איתן להודות לאלוהיו על החשיפה החיובית לה זכה. "אני מאוד אוהב את ישו ואת כל מה שעשה עבורי", סיפר לכתבי החדשות שהחליטו לחזור ולראיין אותו. עם כל הכבוד לישו, אנו ברושם שמוטב לרנו להודות דווקא ליוטיוב על הבוסט המפתיע בקריירה שלו כמאמן כושר אישי.

איתן רנו. צילום מסך
נהנה מהפרסום./צילום מסך
  • עוד באותו נושא:
  • ויראלי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully