וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השעון החכם של סמסונג Gear S2 הושק בישראל

15.12.2015 / 10:51

השעון החדש יוצא בשני דגמים - קלאסי ואלגנטי או ספורטיבי ומינימליסטי. לשני הדגמים רצועות מתחלפות בתשלום ומחירם יעמוד על 1,699-1,799 שקלים

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

סמסונג השיקה היום את הדגם החדש של השעון החכם שלה Samsung Gear S2. ל- Gear S2 עיצוב עגול עם ממשק משתמש אינטואיטיבי של סיבוב חוגת ה-Gear S2 הייחודית. לדברי החברה, יחד עם כפתור הבית וה-"חזור", משתמשים יהנו מנוחות ודיוק מירביים בגישה לשורה של התראות ואפליקציות.

ה- Gear S2 מוצע בשני דגמים: ה-Gear S2 ספורט, וה-Gear S2 קלאסיק. כל אחד מהדגמים עוצב בקפידה על מנת להגשים העדפות שונות בין הצרכנים: הקלאסיק מעוצב בגימור שחור אלגנטי עם רצועה תואמת מעור אמיתי. דגם ה-Gear S2 ספורט אידיאלי לאלו שבתנועה מתמדת, ואוהבים את העיצוב המינימליסטי והמודרני.

עוביו של ה- Gear S2 11.4 מילימטרים והוא מצויד בצג עגול בקוטר של 1.2 אינץ' וברזולוציה של 360 X 360 (302 ppi). הודות למערכת ההפעלה Tizen ומעבד כפול-ליבה במהירות של 1 GHz, שעבר אופטימיזציה להתקן לביש, ה- Gear S2 מבצע משימות בקלות וביעילות.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

פונקציות חדשות שמציע ה- Gear S2 לשוחרי הכושר הגופני יעודדו את המשתמשים לשמור על אורח חיים בריא ופעיל. יומן פעילות של 24 שעות מאפשר לצפות בהתקדמות הפעילות הגופנית במשך היום ולזהות דפוסים בהצצה חטופה כדי להמשיך ולהתקדם ליעד הכושר שהגדירו. בנוסף, יישלחו למשתמש התראות על מנת להגביר את המוטיבציה להישאר על המסלול עם היעדים שהציבו לעצמם המשתמשים.

ב- Gear S2משולבת טכנולוגית NFC שתאפשר בעתיד למשתמשים לבצע תשלומים ללא צורך בארנק.

ה-Samsung Gear S2 מגיע בצבע שחור ולבן. ה-Samsung Gear S2 classic יהיה זמין בצבע שחור עם רצועת עור במחיר מומלץ לצרכן של 1,799 שקלים, מחירו המומלץ לצרכן של הדגם הספורטיבי עומד על 1,699 שקלים. לשני הדגמים מגוון רחב של רצועות בצבעים ודוגמאות (בתוספת תשלום).

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully