וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פייסבוק: כך לא תפספסו אף פוסט של מי שחשוב לכם באמת

16.12.2015 / 7:35

האלגוריתם של הרשת החברתית מנסה להציע לכם תכנים של חברים קרובים, חברים רחוקים, מותגים ששילמו לפייסבוק תמורת חשיפה ופוסטים ויראליים שחבריכם אוהבים, אבל הוא לא יודע אחרי מי חשוב לכם לעקוב באמת

פייסבוק. ShutterStock
יש המון סטטוסים ותמונות שאתם מפספסים./ShutterStock

הפיד שלנו ברשת החברתית מורכב מתמהיל עדכונים משתנה תדיר של אנשים שאנחנו מכירים באמת, "חברים" שפגשנו בתגובות, דמויות אינטרנטיות, עמודים, קבוצות ומותגים; חלקם מעניינים אותנו יותר, וחלקם - כצפוי - קצת פחות. אך בתוך השטף האינסופי שמציע לנו הפיד, הדוחף לפנינו גם תכנים שלא ביקשנו אם מישהו אחר שילם על זה מספיק, קל מאוד לפספס או פשוט לא לקבל כלל עדכונים חשובים לנו, דווקא ממי שכן היינו שמחים לעקוב אחריהם יותר.

במידה ותרצו לוודא שלא תפספסו שוב סטטוסים, תמונות ושאר עדכונים מגורמים ספציפיים לטובת שיקולי האלגוריתם של הרשת החברתית הפופולרית בעולם,תוכלו לעשות זאת באמצעות שינוי של כמה הגדרות.

בעולם שבו המונח "חברים" הושאל מזמן לצורך תיאור של מי שמעולם לא פגשתם מחוץ לגבולות הרשת החברתית, פייסבוק מאפשרת לכם לסמן פרופילים של מי שהם חברים קרובים באמת, או סתם אנשים מעניינים במיוחד מבחינתכם. במידה ותסמנו אדם כ-Close Friends, בלחיצה על תפריט ה-Friend בפרופיל החבר\ה, תקבלו החל מאותו רגע עדכון בכל פעם שהם יעלו תוכן חדש לאתר.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
יותר מחבר./מערכת וואלה!, צילום מסך

במידה ותרצו מכל סיבה שהיא לבטל את אפשרות ה-Close Friends בהמשך, או לוודא שהיא מופעלת, לא תצטרכו לעשות זאת ידנית שוב בכל פרופיל מחדש: היכנסו למסך ה-Settings ואז ללשונית ה-Notifications בעמודה השמאלית, ותוכלו להפעיל או לכבות לגמרי את אפשרות Close Friends activity בהתאם לצורך.

במידה ותרצו לוודא שלא תפספסו עדכונים ממי שאינם "חברים" שלכם ברשת החברתית, כאלו שאתם נמנים על עוקביהם בלבד, תוכלו לעשות גם את זה על ידי עמידה עם סמן העכבר על כפתור ה-Following, ואז בחירה באפשרות See First.

לאחר הגדרות אלו תקבלו נוטיפיקציות באופן קבוע, עד שתגדירו לפייסבוק לעשות אחרת כמובן. כשמי שהוגדר כחבר קרוב או כדמות שתרצו לקבל ממנה עדכונים ראשונים יפרסם תוכן חדש, אותם תכנים אמורים להופיע בהתאם גם בראש הפיד שלכם.

  • עוד באותו נושא:
  • פייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully