וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איך מעריצות יוגה בעירום עוקפות את החסימה של אינסטגרם?

אילן גלר

16.12.2015 / 8:41

הכללים ברשת החברתית הפופולרית לשיתוף תמונות ברורים - תמונות חזה חשוף בחוץ, אלא אם כן מדובר בהנקה, בחולי סרטן השד או באמנות. הסעיף השלישי הוא זה שמאפשר לגולשות הללו לתמרן את הרשת

לרשת שיתוף התמונות הפופולרית, אינסטגרם, מדיניות מוצהרת נגד תכנים בעלי אופי פורנוגרפי ותמונות עירום, ואלו מוסרות מהשירות ברגע שנצברים די דיווחי משתמשים אודותיהן. אולם קבוצת נשים המכנות עצמן "נערות היוגה בעירום" (Naked Yoga Girl) הצליחה לעקוף את המגבלות, והן מתחזקות פרופילים מלאי תמונות, שלא היו עוברות את המסננת, מבלי שאינסטגרם תמהר למחוק אותן.

הסוד הוא בהגדרת הצילומים כאמנות המעצימה נשים, כפי שעושה Nude Yoga Girl, המפעילה פרופיל פופולרי שצבר מעל 60,000 עוקבים בחודש אחד. "רציתי להסיר את כל הדברים הלא נחוצים מהתמונות בחשבון שלי", היא מסבירה. "עירום ברשתות חברתיות נחשב כמשהו אסור, אך מצד שני העירום והטבעיות בתמונות שלי מעבירות היטב את מה שאני רוצה להעביר לאנשים… מרגש אותי לראות את התגובות לצילומים ואת האנשים שמבינים את האומנות שלי".

חברה נוספת בקבוצה היא מרינה ווצ'נקו, בת 34 מרוסיה. גם היא מפרסמת תמונות בעירום או לבוש חלקי מאוד ליותר מ-145,000 עוקבים, ונאלצת להתמודד מדי פעם עם ביקורת על כך שעיסוקה "אינו צנוע" כפי שמתבקש מאישה נשואה ואם לשלושה. "אין לי שום דבר להתבייש בו", היא מתעקשת. "אני אוהבת את הגוף שלי וחושבת שזהו האביזר הטוב ביותר שיכול להיות לאישה".

זו לא הפעם הראשונה שגולשים וגולשות מנסים לאתגר את נהלי הרשת החברתית, שבבעלות פייסבוק, וכבר ראינו ניסיונות להראות בעבר איך תמונה שמוגדרת עירום מקבלת לפתע אישור אם הדוגמנית מורחת על עצמה כמה צבעים, אבל הפעם לא מדובר בהצהרה בלבד אלא בנוהל מעקף קבוע.

  • עוד באותו נושא:
  • אינסטגרם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully