וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הגנב העצלן בעולם: נכנס ויצא מהחנות עם הוברבורד

אילן גלר

16.12.2015 / 5:45

גניבה מחנויות היא ללא ספק סממן של הידרדרות אזור עירוני, אבל זה לא נורא כמו אנשים שבמקום ללכת כמה צעדים פשוט נשענים קדימה בנונשלנטיות על כלי התחבורה האישי שלכם

צילום מסך

ככל שעובר הזמן, צוברות רשויות הממשל ברחבי העולם עוד ועוד סיבות להוציא את ה-"הוברבורד" - הסקייטבורד הממונע - מחוץ לחוק. אנו כבר יודעים שמדובר בכלי תחבורה מסוכן, שקשה מאוד לשלוט בו ושאף עשוי במקרים מסוימים להתלקח ולהתפוצץ באופן ספונטני. כעת מתברר שהגאדג'ט החביב על הסלבס משמש גם כאמצעי המאפשר לגנב לפעול בזריזות בחנות.

סרטון וידאו, אותו פרסמה משטרת לונדון, מתעד שוד של חנות מכולת בדרום מערב העיר. בסרטון ניתן להבחין בגנב חוטף מארז של פחיות אנרגיה מהמדף, ואז נוסע במהירות לא גבוהה במיוחד, ובעיקר בנונשלנטיות, אל מחוץ לחנות על גבי ההוברבורד שלו, מבלי שלמישהו מעובדי המכולת יהיה סיכוי לתפוס אותו, או להבין מה לעזאזל קרה לפני רגע. כדי להוסיף חטא על פשע, מכשיר ההוברבורד האמור מצויד בנורות זוהרות, הנראות היטב בווידאו המתעד את הגניבה.

סביר להניח שבמקרה הספציפי הזה, יכול היה הגנב גם לרוץ החוצה בכוחות עצמו מבלי להיתפס - אך סרטונים כאלו בוודאי לא יוסיפו קרדיט רב לכלי התחבורה המושמץ. בלי קשר לשוד, ענקית קמעונות הרשת אמזון החליטה להסיר את כל מוצרי ההוברבורד מהקטלוג שלה עד שיובהר מצבם החוקי והמשפטי, מה שמהווה פגיעה אנושה ביצרנים דווקא בשיא הקניות לעונת החגים הנוצרית, אבל לא פוגם בפופולריות של המכשיר.

גנב על הוברבורד. צילום מסך
לייק א בוס./צילום מסך
  • עוד באותו נושא:
  • הוברבורד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully