וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פורנו חצ'קונים - הטרנד הכי מגעיל היום באינטרנט. צפו (אם תוכלו)

אילן גלר

16.12.2015 / 9:57

זה כמו לצפות בתאונה - אתם יודעים שמשהו נוראי עומד להופיע על המסך אבל פשוט אי אפשר להסיר את העיניים גם כשתכולת הבטן מתחילה כבר לעשות דרכה למעלה

צילום מסך

חשבתם שרשת האינטרנט לא יכולה להיות מגעילה יותר? היכונו להפתעה. אחד הטרנדים הלוהטים ברשת בשנה האחרונה הוא "פורנו חצ'קונים" (Pimple Porn) - תיעוד של טיפולים להסרת חצ'קונים מגופם של מטופלים. המקור העיקרי לסרטונים הללו הוא מרפאתה של הדרמטולוגית סנדרה לי מקליפורניה, שערוצי היוטיוב והאינסטגרם הרשמיים שלה צברו יותר מחצי מיליון עוקבים לאחר שהחלו להפיץ סרטוני הסרת חצ'קונים מלאי מוגלה.

"לאנשים יש תגובות קיצוניות לצפייה בהסרת חצ'קונים, בין אם הם נגעלים או מתפלאים מהתהליך", מספרת סנדרה. "אני מרגישה כאילו הוצאנו את הנושא הזה מהארון; פעם אנשים היו מתחבאים בחדריהם, מודאגים שמישהו יכנס ויראה אותם צופים בפורנו חצ'קונים. אבל היום הם מרגישים שהם חלק מקהילה הזו, וזה בסדר להתעניין בנושאים כאלה".

פריחתו של ערוץ היוטיוב אפשר לדוקטור לי להכריז על אפשרות טיפול חדשה במרפאה: הסרת חצ'קונים בחינם, תמורת הזכויות לפרסום תיעוד הטיפול כווידאו ויראלי. זו הפעם הראשונה שמרפאת הדרמטולוגיה של סנדרה זוכה לפרסום והצלחה רבה כל כך, לאחר יותר מעשר שנים של עיסוק בתחום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully