וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

באגס צדק? זה מה שקורה כשדוחפים גזר לרובה ציד ויורים

אילן גלר

17.12.2015 / 7:31

כולנו מכירים את הסצנה המפורסמת מהלוני טונס, כשבאגס יוצא מהמחילה ותוקע גזר בקנה של אלמר פאד וגורם לקנה להתפוצץ בפניו. אבל מה קורה כשמנסים לעשות את זה במציאות?

צילום מסך

בערוץ היוטיוב Demolition Ranch, המוקדש לניסויים מטורפים בנשק ותחמושת, מחכים בסבלנות לצאתו של אייפון חדש כדי שיוכלו לפוצץ אותו בעשרות דרכים שונות. בינתיים, כדי שלא יהיה משעמם, החליטו אנשי הערוץ לבדוק מיתוס אחר, שרובנו זוכרים בוודאי מסרטוני באגס באני המצוירים: האם גזר הנדחס לקנה של רובה ציד יכול לעצור את הירי, לפוצץ את הקנה ואף לגרום לקליע לצאת מהצד השני?

בסרטון, המתעד את הניסוי, תוכלו לראות תחילה את מתקן הבדיקה שהוכן במיוחד עבור הירי. לא מדובר בטכנולוגיה מורכבת במיוחד - מעמד ברזל מאולתר, לצורך אחיזת הנשק, חוט למשיכת ההדק ולצורך בדיקת הנזק - עוף. הגזר נחתך כך שיתאים לקוטר הקנה (עבה מידי בצורתו הטבעית), ולאחר מכן ההדק נסחט.

ובכן, האם באגס צדק? בערך. החדשות הרעות מבחינתו של הארנב המצויר הן שהגזר לא עשה דבר על מנת לבלום את הכדורים שנורו מרובה הציד, ואלו היו כנראה הורגים בקלות כל אדם או חיה. מצד שני, הירי הרס לחלוטין את הקנה של רובה הציד, ולא ניתן יהיה לירות בו שוב ללא ביקור ממושך בסדנת התיקונים, אם בכלל.

גזר ברובה ציד. צילום מסך
לא שטות גמורה./צילום מסך
  • עוד באותו נושא:
  • ויראלי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully