וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האפליקציה הזו אמורה למדוד את גודל החזה האמיתי שלכן

אילן גלר

17.12.2015 / 6:36

פעילות ארגוני זכויות הנשים ביפן לא ממש מקבלות את הפיתוח החדשני, והדי מיותר, הזה בזרועות פתוחות: "אנו מתייחסות לאפליקציה הזו כגימיק שמוטב להימנע ממנו"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"אפליקציה של גברים"./מערכת וואלה!, צילום מסך

מפתחי האפליקציה היפנית החדשה "צ'יצ'י" (ChiChi - המקבילה היפנית למילה "ציצים") טוענים כי ארבע מכל חמש נשים בוחרות חזייה שאינה מתאימה באופן אידיאלי למידת גופן. זה קורה מפני שאין להן די זמן להשקיע במדידות הדרושות, לצורך איתור המידה המדויקת, או שסיטואציית המדידה בחנות ההלבשה התחתונה אינה נעימה להן, והן מעדיפות לצאת משם כמה שיותר מהר.

הפתרון שלהם הוא האפליקציה שתמדוד בתוך שניות את מידת החזייה, ותציג אותה על המסך. איך זה עובד? פשוט מניחים את הסמארטפון בין השדיים, ועל ידי הפעלת חיישני מסך המגע והמצלמה מתבצעת לכאורה מדידה מדויקת. כדי להוכיח כי אכן מדובר בשיטה אפקטיבית, מחפשים המפתחים נסייניות מיפן שיהיו מוכנות לבדוק את האפליקציה, בטרם תצא באופן רשמי בחודש הבא.

בארגוני זכויות הנשים ביפן לא ממש מתלהבים מהפיתוח, שנשמע הרבה יותר סקסיסטי מפמיניסטי (בעיקר בזכות השם הילדותי): "האפליקציה הזו נראית כמו משהו שתוכנן על ידי גברים", אמרו באחד הארגונים. "אישה יכולה לומר באופן אינסטנקטיבי האם החזייה שלה מתאימה או לא. זו הסיבה שלא שומעים על רופאים בכל העולם המדווחים על תלונות של נשים לגבי חוסר נוחות כתוצאה משימוש בחזיות. אנו מתייחסים לאפליקציה הזו כגימיק שמוטב להימנע ממנו".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך
  • עוד באותו נושא:
  • אפליקציה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully