וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השמיים הם הגבול: צילומי הרחפנים היפים של 2015

אילן גלר

18.12.2015 / 5:28

שנת 2015 הייתה השנה של הרחפנים; הדגמים הפכו למתוחכמים יותר וזולים יותר ואיכות הצילום, שכל אחד מסוגל להפיק, הלכה והשתפרה מדגם לדגם. אלה הרגעים הכי יפים שנלכדו לפי אתר Dronstagr.am

ייתכן בהחלט ששנת 2015 תיזכר כשנה שבה הפכו הרחפנים (Drones) מהמצאה ניסיונית, או צעצוע, לכלי משמעותי - אולי אפילו היעיל ביותר - בארסנל של צלמים מקצועיים. שיפורי הטכנולוגיה, לצד הוזלה מתמדת במחירים, הביאו לשבירת שיאי מכירות, ולאינספור תמונות מדהימות של צילומי נוף מגובה מאות מטרים, שעשו דרכן לרשת.

אתר אחד, המרכז חלק גדול מפעילות זו, הוא Dronstagr.am - מעין רשת חברתית לחובבי צילום עם רחפנים. עורכי האתר בחרו את הצילומים המרשימים ביותר; הצילום בראש הרשימה, שנבחר גם על ידי מגזין הנשיונל ג'אוגרפיק כמוצלח ביותר, הוא תמונה מעבר לעננים של גורדי השחקים בעיר מרינגה שבברזיל.

הרבה מהצילומים מתעדים מאורעות מנומנטליים וחד-פעמיים. כזה הוא אסון הטבע שהיכה בברזיל השנה וצולם על ידי רחפן, או חתונה בגאנה שבאפריקה. אולם מפתיע לראות שרחפנים מסוגלים לתעד גם רגעים מאוד אישיים, כמו דייג סיני השוכב לנוח בתוך שדה ירוק, או קופץ יחיד המסתער על המים במקסיקו. היות שבמהלך עונת החגים הקרובה כמות הרחפנים החדשים שימכרו מוערכת בכמעט חצי מיליון, אפשר להניח שהתחרות בשנה הבאה תהיה איכותית וקשה עוד יותר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully