וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חברת פורנו השיקה עולם סקס וירטואלי שתוכלו להיכנס אליו

אילן גלר

18.12.2015 / 6:48

השידורים החיים של כוכבניות הפורנו במצלמות הרשת שודרגו לחדר המצולם בתלת-ממד וב-360 מעלות אליו יכולים הגולשים להיכנס ולשוטט בו בחופשיות

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ברוך הבא לחדר של סודה קאם./מערכת וואלה!, צילום מסך

טכנולוגיות מציאות מדומה הן בין הטרנדים הלוהטים של עולם הטכנולוגיה בימים אלו, ולא מפתיע לגלות שתעשיית הפורנו היא בין הראשונות לאמץ כל המצאה חדשה בתחום. ההכרזה האחרונה היא זו של חברת CamSoda, שהסתפקה עד היום בשירותי מצלמות רשת פורנוגרפיים, וכעת מוכנה להציע ללקוחותיה "עולם סקס וירטואלי" ואינטראקטיבי.

בתוך עולם המציאות המדומה מככבות שחקניות אמיתיות, המופיעות מול מערכת המצלמת בתלת-ממד וב-360 מעלות. הגולשים מוזמנים לנוע בחופשיות בחלל, ולהביט בכל כיוון שמתחשק להם, באמצעות שימוש במכשירי סמארטפון מבוססי אנדרואיד ובמשקפי מציאות מדומה כמו גיר VR של סמסונג או Google Cardboard, מנשא מציאות מדומה עשוי קרטון שאותו ניתן לרכוש בדולרים ספורים.

"כבר זמן רב שתעשיית הבידור למבוגרים היא מאמצת מוקדמת של טכנולוגיות פורצות דרך, ומציאות מדומה אינה שונה", מעיד נשיא חברת CamSoda דרון לונדין. "אנחנו רוצים שהמשתמשים שלנו יהנו מהיתרונות של כל מהפכה טכנולוגית, וינצלו את היכולות הייחודיות שלנו להנאתם. לכן החלטנו להציע את חווית המציאות הווירטואלית האינטראקטיבית הראשונה בתעשייה".

יש לציין שלא מדובר בעולם מורכב ומפורט, בסגנון משחקי התפקידים ברשת, אלא - בשלב הזה - בחדר בו משתעשעות כוכבניות הפורנו, משחקות אחת עם השנייה ועושות את מה שרוב הלקוחות משלמים כדי לראות.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
בדרך כלל יש קצת יותר אקשן./מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
צריך רק ציוד מציאות מדומה סטנדרטי./מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully