וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אמנות מודרנית: רוקדים עירומים עם רחפנים. צפו

אילן גלר

18.12.2015 / 7:56

במקום פיקסלים רועדים, או כל אמצעי מוכר אחר לטשטוש האיברים שאסור להראות בטלוויזיה, נעשה שימוש בצמד רחפנים הנעים בסנכרון מושלם עם הרקדנים ומכסים את מה שצריך

צילום מסך

רשת האופנה היפנית "בוימה" (Buyma) החליטה להשקיע בפרסומת יוצאת דופן לקראת סוף השנה. היא גייסה צמד רקדנים, המבצעים קטע מרשים למדי בעירום מלא. מאחר וסרטון פרסומת שכזה לעולם לא היה משודר כפי שהוא בטלוויזיה היפנית (כן, גם להם יש גבולות), נדרש מעטה מתבקש של צנזורה על איבריהם המוצנעים של הרקדנים - וכאן מגיע הטוויסט המלהיב.

במקום פיקסלים רועדים, או כל אמצעי מוכר אחר, נעשה שימוש בצמד רחפנים הנעים בסנכרון מושלם עם הרקדנים. לכל אחד מהרחפנים נקשרה פיסת נייר, וזו מכסה את כל מה שצריך מפני עדשת המצלמה. בסיום הקטע נחשף כי למעשה כל צוות הבימוי והצילום של הפרסומת נכנס לאולפן ללא בגדים, וצמד הרחפנים החביב הוא זה שנושא את המסר השיווקי החותם את הפרסומת.

האם ניתן היה להגיע לתוצאות זהות באמצעות אפקטים ממוחשבים ומבלי צורך ברקדני עירום? סביר להניח, אך אז הסרטון היה זוכה לתפוצה ויראלית פחותה בהרבה כנראה. הגרסה שהגיעה בסופו של דבר לרשת צברה בתוך יומיים יותר מ-300,000 צפיות, והפכה את המותג המקומי לרשת אופנה בעלת נוכחות בין-לאומית, לפחות בתודעת הגולשים.

רוקדים עם רחפנים. צילום מסך
במקום פיקסלים./צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully