וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא פוטוגניים? העצות המעולות של הדוגמנית המלאה לסלפי מושלם

אילן גלר

21.12.2015 / 6:41

כדי לעשות סלפי מושלם לא צריך גוף מושלם - זה המסר של הדוגמנית למידות גדולות, טס הולידיי, שנותנת לגולשים את הטיפים הכי טובים שלה

צילום מסך

טס הולידיי היא דוגמנית למידות גדולות המככבת בקטלוגים של חברות ענק כדוגמת H&M, וגם מתחזקת חשבון אינסטגרם פופולרי. עורכי האתר Buzzfeed ביקשו ממנה כמה עצות לצילום הסלפי המושלם, שעשויות לסייע לכל מי שחושב שיש לו כישרון מיוחד להיות לא פוטוגני במיוחד.

1. הקפידו להשתמש בתאורה טבעית ולא ישירה, ואל תצלמו כשהמכשיר נמצא בזווית - אנשים מאמינים שהצילום המוצלח ביותר הוא כזה שמצולם מזווית נמוכה, אך הוא יוצר מרחק לא סביר בין העדשה לפנים. קרבו את העדשה ככל הניתן, והחזיקו אותה ישר מולכם.

2. בצילומי חוץ, השתדלו להתמקם כך שהשמש תהיה ישירות מאחוריכם - הראש שלכם צריך "לחסום" את השמש, ואז יראה כאילו הוא ממש זוהר.

3. כשאתם מצלמים אוכל, הציבו אותו לפניכם במקום לנגוס בו - אנשים יבינו שאתם עומדים לאכול את זה גם אם לא יראו אתכם נותנים ביס, והתוצאה תהיה הרבה יותר אסתטית.

4. בצילומי סלפי מול המראה, לעולם אל תשתמשו בתאורה אחורית - האור בצילומים כאלה צריך להגיע מקדימה או מעליכם, אחרת הצילום ייראה חשוך. השתדלו שלא לעמוד ישר מול המראה, אחרת בגדיכם יראו כמו אוהל, אלא בזווית.

5. בצילום בזמן שכיבה, הניחו כרית תחת ראשכם - בדרך זו ניתן לראות בקלות רבה יותר את פניכם.

6. מצטלמים בבגדים תחתונים? כנראה שעדיף לעשות זאת מהצד - מנקודת מבט זו הזוויות המעניינות של הגוף נחשפות במלוא הדרן.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully