וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בחזרה מהכפור: כך תבדקו אילו חברי פייסבוק כבר לא מופיעים אצלכם בפיד

20.12.2015 / 10:06

אם אתם תוהים לאן נעלמו העדכונים של אנשים, שאתם בטוחים שנמצאים ברשימת החברים שלכם, יכול להיות שבלהט הרגע פשוט ביקשתם מפייסבוק לסנן אותם החוצה ושכחתם מזה. כך תגיעו לרשימת האנשים שסיננתם עד היום

פייסבוק. ShutterStock
אולי יש להם מקום שוב בחייכם./ShutterStock

רבים מאיתנו לא אוהבים להסיר אנשים מרשימת החברים שלנו - לעתים כדי לא לפגוע בהם ולעתים כדי לשמור על מספר גבוה של חברים - אבל זה לא מונע מאיתנו להפסיק לעקוב אחרי אנשים בפיד שלנו, בלהט הרגע. כלומר, החברים שביקשתם מפייסבוק להפסיק לקבל מהם התראות או לראות פוסטים שלהם, כאילו הסרתם אותם מרשימת החברים, אבל הם עדיין שם, רואים כל מה שאתם כותבים.

אם גם אתם נוהגים להפסיק לעקוב אחרי "חברים" מדי פעם, תתפלאו לגלות כמה מהאנשים ברשימה שלכם חסומים, וכמה עדכונים אתם מפספסים. את חלקם אולי תרצו להקים מהספסל, אחרי תקופת הצינון, ואת חלקם אולי תרצו להסיר לחלוטין, כי הם עדיין רואים כל מה שאם מפרסמים. וכדי להגיע לרשימה הזו של אנשים שבחרתם להתעלם מהם, צריך בסך הכול כמה קליקים.

כדי להגיע לעמוד הזה הקליקו קודם כל על המשולש ההפוך הקטן בקצה סרגל הניווט בפייסבוק. שם הקליקו על News Feed Preferences ובחלון שנפתח הקליקו על Reconnect with people you unfollowed.

אחרי שתגיעו לעמוד הזה תראו את רשימת האנשים שמאסתם בהם, אבל לא הסרתם אותם מהרשימה שלכם. מי יודע, אולי תגלו שם כמה אנשים שתהיתם לאן הם נעלמו?

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
העדפות פיד./מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
לחיצה על השלישי תביא אתכם לעמוד עם כל אלו שביקשתם לא לראות עוד./מערכת וואלה!, צילום מסך
  • עוד באותו נושא:
  • פייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully