וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זה כנראה מקל הסלפי המשוכלל והיעיל ביותר בעולם

אילן גלר

23.12.2015 / 6:32

החלק הטוב במקל סלפי הוא היעילות, אבל החיסרון המרכזי שלו - הסרבול - לא מאפשר לו להיות תוסף שרובנו נרצה באמת להסתובב איתו. פרויקט קיקסטרטר חדש פתר את הבעיה הזו באלגנטיות שעשויה להחזיר את מקל הסלפי שוב לאופנה

צילום מסך

מקלות סלפי עשויים בהחלט לעזור בצילום תמונות עצמאי כשאתם מטיילים בחו"ל, אך הבעיה היא כמובן מה לעשות עם המקל כשאינכם זקוקים לו באותו רגע - הוא סתם מסרבל את אחיזת המכשיר, או תופס מקום בתיק, וגם לא כזה פשוט להרכיב אותו אם צריך להגיב במהירות לסיטואציה סביבכם. הפתרון שאותו מציעים בחברת StikBox הוא מקל סלפי המוטמע כולו בתוך מארז מגן למכשירי אייפון 6, ונשלף בקלילות באמצעות מנגנון טלסקופי מתוחכם.

עוביו של כיסוי המגן עומד על כ-17 מילימטרים (כולל עוביו של האייפון עצמו), אך למרות זאת מקל הסלפי הנשלף ממנו מגיע לאורך מקסימלי של עד כ-72 סנטימטרים. המארז משמש גם כרגלית עבור האייפון, אם אתם רוצים לצפות בסרטון במהלך נסיעה ברכבת או בטיסה; המארז עשוי מחומר פלסטי קשיח, כך שהוא מגן על מכשיר הסמארטפון היקר מחבלות ונפילות.

מחירה של ההמצאה המופלאה הזו עומד על 29 דולרים במסגרת קמפיין הקיקסטרטר, שאמור לממן את ייצורה המסחרי. המחיר יעלה ל-44 דולרים כש-StikBox יגיע למדפי החנויות, כך שאם המוצר הזה מעניין אתכם מוטב שתשמרו לעצמכם יחידה בטרם יסתיים קמפיין גיוס המימון.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
כך זה עובד./מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מתקפל באלגנטיות לתוך הקייס./מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully