וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הולי שיט!" קפץ ממטוס תוך כדי שיחת סקייפ עם סבא וסבתא. צפו

אילן גלר

21.12.2015 / 6:42

שיחות וידאו מאפשרות לחלוק חוויות עם חברים ובני משפחה במהלך טיול ביעד מרוחק, אבל זוג האירים המבוגרים האלה ממש לא ציפו לחוות את הצניחה של נכדם יחד איתו

נסיעות לחו"ל, אפילו למסעות קצרים ולא מסוכנים במיוחד, הן לרוב ההזדמנות המושלמת עבור המשפחה להכיר את תכונותיה של תוכנת הווידאו-צ'אט סקייפ ולדרוש עדכונים חיים. בדרך כלל רובנו נענים לאתגר בשיחות מחדר המלון או ממסעדה, בכדי ליהנות מחיבור ה-Wi-Fi החינמי שיאפשר שיחת וידאו חלקה וזולה.

אולם לרוג'ר ריאן האירי היה רעיון אחר לגמרי; אולי כניסיון "להתנקם" בסבא וסבתא שדרשו ממנו לעדכן אותם ללא הרף בזמן טיול מסביב לעולם, ואולי סתם בתור מתיחה, החליט רייאן להתקשר אליהם בזמן שהוא קופץ ממטוס לצניחה חופשית. האירוע כולו הוקלט ותועד, ולאחר מכן הפך לווידאו ויראלי.

משעשעת במיוחד תגובתם של סבו וסבתו המזדקנים, שבתחילה לא מבינים כלל מה מתרחש מולם. ברגע שנפל האסימון - התחיל מבול של קללות וגידופים על מה שנראה בעיניהם כשטות בלתי נסבלת. עושה רושם שהניסיון לשתף עמם את חוויות הטיול מגוף ראשון ממש לא מאוד שימח אותם, אם כי הפך את ריאן ומשפחתו לכוכבים זמניים באינטרנט, לפחות עד הסרטון הוויראלי הבא שיכבוש את הרשתות החברתיות.

צנח בשיחת סקייפ. צילום מסך
סבתא לא מפסיקה לקלל./צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully