וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פותחים שנה עם דף חלק: כך תתנתקו במהירות מכל הרשתות החברתיות. מדריך

21.12.2015 / 6:09

גם אם אתם רוצים להתנתק כליל מכל המדיה החברתית, או פשוט לעשות סדר ולהעיף את החשבונות מהרשתות שאתם כבר לא פעילים בהן - כך תעשו זאת במהירות וביעילות. מהרו, לפני שתתחרטו שוב

אישה שוברת מחשב נייד. ShutterStock
יש דרך קלה יותר להתנתק מהרשתות החברתיות./ShutterStock

השנה הזו חווינו לא מעט שינויים בפייסבוק, בעיקר אם לוקחים בחשבון את כמויות ההסתה והשנאה שהציפו את הפיד. אינסטגרם המשיכה לצבור תאוצה, טוויטר המשיכה להיות פופולרית בקרב אוכלוסיות מסוימות וגם לינקדאין ממשיכה להיות אהודה בקרב הקהילה העסקית.

רגע לפני תחילת 2016, אם החלטתם לנטוש את המרדף הוויראלי והסחת הדעת האינסופית במדיה החברתית, בין אם לזמן קצר כמו תקופת מבחנים או לתמיד (כלומר, עד שלא תוכלו להחזיק מעמד יותר) - קבלו את המדריך המהיר להתנתקות מתרבות הלייק.

Facebook

כדי למחוק לאלתר את חשבון הפייסבוק שלכם, היכנסו לקישור הבא ולחצו על Delete My Account, ולאחר מכן מלאו את הסיסמה שלכם ובחרו בתמונות הנכונות לפי ההנחיות שתקבלו, במטרה לוודא שרושעה או סקריפט כלשהו לא מנסה למחוק את החשבון בטעות. בחרו במבחן מבוסס טקסט או אודיו ואשרו את המחיקה. ההתנתקות עשויה לקחת עד שלושה חודשים, לפני שהתוכן שלכם ייעלם כליל משרתי הרשת החברתית.

אם תרצו להוריד את הפרופיל מפייסבוק, אך לא למחוק אותו לגמרי, לחצו על המשולש ההפוך הקטן בצד ימין של סרגל האתר ובחרו בתפריט ב-Settings. בעמודה השמאלית בחרו באפשרות השנייה מלמעלה, Security, ולחצו על השורה התחתונה - Deactivate Your Account - ומלאו את הסיסמה.

האתר ינסה לשחק ברגשותיכם עם תמונות של חברים עמם היו לכם אינטרקציות מרובות, ישאל לסיבת העזיבה ויאפשר לכם להחליט מה יהיה גורל הקבוצות שאתם מנהלים (אם יש כאלו) ויאפשר לכם גם להפסיק לקבל עדכונים במייל.

Instagram

התחברו לחשבון שלכם ואז לחצו על הקישור הזה. בחרו את הסיבה לנטישת האתר מהתפריט הנגלל שייפתח ולאחר מכן תתבקשו גם כאן להזין סיסמה, ולאשר בלחיצה על Permanently Delete My Account.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax
סלפי. ShutterStock
כמה סלפים עוד אפשר לסבול?/ShutterStock

Twitter

כדי לסגור את חשבון הטוויטר שלכם, היכנסו לאתר מדפדפן במחשב (לא מסמארטפון או מטאבלט), לחצו על תמונת הפרופיל בפינה הימנית העליונה ובחרו ב-Settings. לאחר מכן לחצו על הקישור Deactivate my account. האתר ישאל אם אכן ברצונכם להפסיק לצייץ, אשרו לו שאכן כך, והזינו את הסיסמה להשלמת הפעולה.

במידה ותתחרטו, יעמדו לרשותם 30 ימים להפעיל מחדש את החשבון, באמצעות התחברות פשוטה (או שנה שלמה לבעלי חשבון מאומת). אם לא תתחברו מחדש אחרי חודש, הנוכחות שלכם ברשת המיקרו-בלוגינג הפופולרית תימחק סופית.

Pinterest

היכנסו לאתר הפופולרי לשיתוף תמונות של אחרים ברשת ולחצו על תמונת הפרופיל שלכם בפינה הימנית העליונה של המסך. לאחר מכן לחצו על Account settings ובעמוד הבא חפשו את אזור ה-Account.

לחצו על Deactivate Account, ספרו לאנשי האתר מדוע החלטתם לנטוש (Because of reasons היא סיבה מוצדקת בהחלט, אגב) ואשרו בלחיצה על Permanently close my account. תקבלו מייל אישור על סגירת החשבון, אותו תצטרכו לאשר גם כן, להשלמת הנטישה, שתבוצע באופן מלא ובלתי הפיך תוך פרק זמן של עד שבועיים.

LinkedIn

במידה וכבר אינכם מחפשים עבודה, לא מצליחים למצוא אותה באמצעות השירות, או סתם מרגישים מוטרדים מהבקשות ההזויות שנוטות להגיע ב-LinkedIn, תוכלו למחוק בקלות גם את נוכחותכם המקוונת ברשת החברתית המקצועית.

היכנסו לאתר ומקמו את סמן העכבר מעל התמונה הממוזערת שלכם, או תמונת התחליף שמספק האתר; מהאפשרויות שנפתחו בפניכם בחרו ב-Privacy and Settings. הכניסו במידת הצורך את הסיסמה שוב ולחצו על טאב ה-Account בצד שמאל.

כעת לחצו על Close your account, שאמור להופיע אחד לפני הסעיף האחרון ברשימת האפשרויות, ואשרו כי אכן ברצונכם להיפרד כידידים מקצועיים להשלמת הפעולה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully