וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טיפ: נמאס לכם לקבל הזמנות למשחקים בפייסבוק? כך תחסמו אותם

24.12.2015 / 6:44

בעידן של היום, אין שום סיבה שהפיד שלכם יתמלא בהזמנות למשחקים ואפליקציות שאין לכם בהן עניין כלל. במקום ללמד את עצמכם להתעלם מכל הספאם הזה, פשוט תתחילו לחסום

פייסבוק. ShutterStock
החיים טובים יותר בלי הזמנות מיותרות./ShutterStock

אם אתם לא בקטע של משחקים מזדמנים, בקשות לטורנירים של קנדי קראש סאגה ובאופן כללי כבר נמאס לכם לראות מה הניקוד של חברי הפייסבוק שלכם בכל מני משחקים מטופשים, יש דרך פשוטה מאוד להוציא מחייכם את העדכונים הלא רלוונטיים האלה; או לפחות לצמצם משמעותית את כמות ההופעות שלהם בפיד.

למרבה הצער, עד כה פייסבוק לא מציעה כלי ספציפי להסרת כל מה שקשור למשחקים והודעות הקשורות למשחקים, אבל יש דרכים להגביל את התוכן הנצפה.

תחנה הראשונה שאתם צריכים לבקר בה היא אזור החסימות בתפריט ההגדרות של פייסבוק. כדי להגיע לשם תוכלו ללחוץ על הלינק הזה או בלחיצה על המשולש ההפוך, לאחר מכן על הגדרות (Settings) ואז על Blocking.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
תתחילו לחסום./מערכת וואלה!, צילום מסך

אם יש "חברים" שממשיכים להזמין אתכם למשחקים, ולא לשום דבר אחר שמעניין אתכם, הזינו את שמם תחת סעיף "Block app invites" (השלישי מלמעלה) ותפסיקו לקבל מהם הצקות. אם יש משחק או אפליקציית פייסבוק ספציפית שכולם מפציצים אתכם איתה, הזינו את שמה בסעיף "Block apps" (אחד לפני האחרון).

אם אתם נתקלים, במהלך השיטוט בפיד, במשחק או אפליקציה שנמאס לכם לראות, פשוט לחצו על ה-V הקטן בצד בחלקו העליון של הפוסט ובתפריט שייפתח בחרו באפשרות "Hide All From App". המשחק או האפליקציה יכנסו אוטומטית לרשימת החסימות וכך תוכלו להמשיך לגלוש מבלי להיתקל בהם שוב.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אפשר לחסום משחקים גם תוך כדי תנועה./מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully