וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משנים את חוקי הקנייה ברשת: האתר שמבטיח את הדיל הכי משתלם

21.12.2015 / 8:28

השוואת מחירים זה הבסיס לרכישה נבונה ברשת, והכלים המוצעים כיום מאפשרים לבחון את הדיל המשתלם אצל ספקים רבים, אבל אתר חדש של זוג יזמים ישראלים מבטיח להשיג לכם מחיר נמוך יותר מהמחיר הכי נמוך שתצליחו למצוא

קנייה ברשת. ShutterStock
דיל משתלם לשני הצדדים./ShutterStock

קניות ברשת הפכו את חיינו לקלים הרבה יותר, בעיקר כשצריך להשוות מחירים ולמצוא את הדיל המשתלם ביותר. כעת מנסה האתר הישראלי B4UPay.com לשדרג אפילו יותר את התהליך ולהשיג לגולשיו מחיר נמוך יותר מהמחיר הכי נמוך שהם יכולים למצוא.

איך זה עובד? הגולש מזין באתר את דגם המוצר, המחיר הנמוך ביותר שהשיג עבורו ומשאיר את פרטי האשראי. כרטיס האשראי מבטיח לספקים קנייה בטוחה ורק כך הם מוכנים לספק מחיר נמוך מן המחיר הנמוך בחנויות ובאינטרנט.

אחרי שסיימתם להשאיר את פרטיכם, מאחורי הקלעים מתחילה התחרות האמיתית על המחיר: כל אחד מהספקים מציע מחיר נמוך יותר מן המחיר שהוזן והספק שמציע את המחיר הנמוך ביותר זוכה להשלים את העסקה. הודעה על מחיר הקניה הסופי, והספק ממנו נרכש המוצר, נשלחת למייל של הלקוח עד השעה 21:00 (או יום למחרת במידה והכניסה לאתר בוצעה לאחר 17:00). כרטיס האשראי מחויב אוטומטית וכך הרווח לשני הצדדים הוא כפול - הלקוח זוכה במחיר נמוך יותר מזה שיכול היה להשיג בשוק, והספק מקבל עסקה בטוחה.

"החלטנו להשיק את השירות לקהל הרחב בשבוע שעבר וכבר יש תגובות טובות מהצרכנים ומהספקים", מספר לנו יואב גולן שיזם את האתר יחד עם אחיו, איתמר גולן. "זה לא מועדון צרכנות", הוא מבהיר, "לא צריך להצטרף וכל עסקה היא אינדיבידואלית. הלקוח מקבל את הדיל הטוב ביותר מבלי להתאגד". לדבריו, "יש ודאות שמקבלים את המחיר הכי טוב והצרכנים מאוד מרוצים. הצרכן יודע מה המחיר המקסימלי שהוא ישלם כולל המשלוח בניגוד לזאפ שמציג פערים גדולים בין המשווקים".

כרגע מוצעים באתר מוצרי חשמל לבית, אולם ההיצע צפוי להתרחב לתחום האלקטרוניקה, מוצרי תינוקות, ספורט, פנאי, תכשיטים ועוד. למרות שפרטי האשראי מוזנים בתחילת התהליך, חוק הגנת הצרכן חל על כל המוצרים וניתן לבטל עסקה, או להחזיר מוצר, עד 14 ימים מרגע ביצוע הרכישה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully