וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סוני אקספריה Z5 פרימיום - הנייד עם המצלמה הכי טובה היום

22.12.2015 / 6:24

אחרי שניסתה לזנב ביצרניות הפופולריות כמו אפל, סמסונג ו-LG במשך כמה שנים, נראה שסוני הצליחה ליישר קו עם סמארטפון הדגל האחרון. הוא מצויד במפרט מרשים אבל מיועד בעיקר למי שרוצה להפיק מהנייד תמונות איכותיות. ככה נראית מצלמה עם טלפון

יח"צ - חד פעמי

סמארטפון הדגל של סוני, האקספריה Z5 פרימיום, הושק לפני כמה חודשים בברלין ונחת לאחרונה בישראל. מכשיר ה-4K (פי 4 מאיכות Full HD) הראשון בעולם עם תצוגה TM4K Triluminos חדה בגודל 5.5 אינץ' בנוי ליצירת מדיה, ומי שאוהב לצלם ולשתף סרטונים ותמונות ימצא בו לא מעט פיצ'רים שהופכים את השימוש בו למהנה ויעיל.

ה-Z5 רץ על מעבד Snapdragon 810 עם סוללה בעלת קיבולת מרשימה של 3,430 מיליאמפר-שעה המספיקה ליומיים, לפי הצהרות החברה, ויכולת טעינה מהירה מבטיחה 5.5 שעות שימוש לאחר 10 דקות טעינה בלבד, בעזרת מטען מהיר. בפועל הסוללה התגלתה כחזקה אפילו יותר והצליחה להחזיק מעמד כמעט שלושה ימים בשימוש סביר, אך לא אינטנסיבי.

הפיצ'ר המושקע ביותר ב-Z5 פרימיום היא ללא ספק המצלמה האחורית, המצוידת בחיישן גדול של 23 מגה פיקסל והפוקוס המהיר ביותר בסמארטפונים, לטענת סוני, המאפשר ללכוד בקלות רגעים במהירות מהפכנית של 0.03 שניות - מהר יותר ממצמוץ עין אנושית. המצלמה מאפשרת צילום של ספונטני בזמן אמת וטכנולוגיית TMSteadyShot שמאפשרת לצלם פעילויות ספורטיביות, וגם מתוך כלי רכב קופצני, ללא זעזועים או רעידות.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
נראה כמו נייד של אחד הנבלים בסרטי ג'ימס בונד./מערכת וואלה!, צילום מסך

בבדיקה שלנו אכן הצלחנו להפיק תמונות שוות במהירות ובנוחות, גם תודות לחומרה המכובדת שבתוך המכשיר וגם בזכות כפתור הצילום הייעודי, הממוקם בחלקה התחתון של המסגרת, ומאפשר להחזיק את הנייד בנוחות מבלי לשלוח את האצבע בצורה לא טבעית לכפתור הצילום שעל המסך.

ה-Z5 מגיע עם גרסה נקייה יחסית של אנדרואיד, ביחס לניידים של יצרניות אחרות (להוציא כמובן את הנקסוסים של גוגל), אך עם לא מעט תוספות צילום המאפשרות ליצור אנימציות ולהוסיף מדבקות משעשעות בממשק המצלמה עצמה (ולא באפליקציה נפרדת).

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
סוני אקספריה Z5.
אבל מספק את הסחורה גם ביחס לדגמי הדגל של היצרניות הפופולריות.

מבחינת המראה, האקספריה Z5 פרימיום הוא מכשיר כבד ומרובע מאוד. הוא נראה סחי ולמרות הביצועים, אין לו את הפאסון והקוליות של הגלקסי אדג' או הנקסוס 5X; למרות זאת הוא לא נופל בביצועים משאר מכשירי הדגל כיום בשוק, לפחות לא עבור המשתמש הסביר. הוא מגיע עם זיכרון פנימי של 32 ג'יגה ויכולת הרחבה באמצעות כרטיס microSD חיצוני, לשמירת כל הסרטונים הכבדים שתצלמו באיכות גבוהה.

למרות שקיבלנו לבדיקה את הדגם המוזהב, המכשיר לא משדר יוקרה אלא עבודה קשה. הוא נראה כמו טלפון שהייתם מצפים למצוא אצל אחד הנבלים בסרטי ג'יימס בונד אבל מדובר במכשיר מאוד כיפי לשימוש, אחרי שמתגברים על המראה. התנועה בין המסכים אלגנטית ומהירה, והוא סוחב כל מה שתזרקו עליו בקלות, בזכות 3 ג'יגה של זיכרון RAM.

יש לו מסגרת מתכת וגב מזכוכית, הוא עמיד למים ולאבק, ובישראל הוא מוצע בצבעים זהב, שחור וכרום. מחירו בישראל נע סביב ה-4,000 שקלים וקשה להגיד שהוא לא שווה את הסכום הגבוה.

השורה התחתונה

בסופו של דבר, אין הרבה דברים רעים להגיד על הנייד הזה. ה-Z5 פרימיום הוא סמארטפון עדכני, שמציע את הטכנולוגיה העכשווית בצורה אפקטיבית ומיועד בעיקר למי שאוהב ליצור מדיה ומחפש נייד חסון שלא מגמגם תחת לחץ.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully