וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

5 אפליקציות ריצה שיובילו אתכם לקו הסיום

3.1.2016 / 13:58

בעבר היו אלה שעוני הריצה המתוחכמים שסיפקו לנו נתונים על מערך האימוני, אבל היום די בסמארטפון פשוט כדי לנטר ולמדוד כל צעד. אם התחלתם לרוץ באופן קבוע וטרם התחדשתם בשעון ריצה, הכתבה הזאת בשבילכם

אדידס ריצה. אדידס,
לתעד, למטר, למדוד וללמוד כל פרט של הריצה/אדידס

כמו בכל פעולה שאנו עושים בשנים האחרונות, הסמארטפון השתלט גם על תחום הריצה. נראה שנגני המוסיקה המסורתיים כאילו עברו מן העולם ואת מקומם תפסו המכשירים הניידים שננעלים על הזרועות באמצעות נרתיקים מהודרים. המטרה היא כמובן, לא רק מוסיקה אלא מנעד שלם של יישומים ותוכנות שמנטרות כל פרמטר מפעולת הריצה ומדווחות בזמן אמת על הזמן, המרחק, הקצב ואפילו על רמת המאמץ המורגשת.

בעבר זה היתה משימה מורכבת יותר ואם לא היה ברשותכם שעון ריצה מתוחכם, הנתונים היו עושים דרכם אל היומן השנתי לא לפני שאבדו בזיכרון ושיבשו את התמונה הכללית. כיום, זה רק צריך להחליק את האצבע על הלחצן הנכון באפליקציה וכל הנתונים זורמים אל המחשב הביתי ומשוקללים אחר כבוד מספר דקות אחרי האימון.

אז אם התחלתם לרוץ באופן קבוע וטרם התחדשתם בשעון ריצה (הסירו דאגה, עוד נקדיש לנושא פרק שלם) הכתבה הזאת בשבילכם, רגע לפני שאתם רצים לאפ-סטור או לגוגל-פליי.

Runtastic

אפליקציית ריצה שמציעה כמעט את כל מה שרצים צריכים. חוץ ממידע על מדדי הריצה הרגילים, Runtastic כוללת תכניות אימון קוליות, תיקיות מוסיקה מתאימות לרצים, גרפים מדויקים על התקדמות בקצב האימון ומידע על פעילות הלב, אפשרויות שיתוף קבצים והזמנת שותפים לריצה, תחזית מעודכנת של מזג האוויר ואפשרויות תיוג גאוגרפיות. באחרונה רכשה חברת אדידס את האפליקציה תמורת לא פחות מ-40 מיליון דולר.

אפליקציות ריצה. צילום מסך,
Runtastic. תחזית מעודכנת של מזג האוויר ואפשרויות תיוג גאוגרפיות/צילום מסך

Kinitroapp

אפליקציית אימון חדשה שזה עתה יצאה לשוק שמטרתה לקדם את הממד החברתי של הספורט על ידי מציאת חברים ומתאמנים למי מיקום גיאוגרפי ותחומי עניין ייעודיים. הנרשמים באפליקציה בוחרים את תחום האימון אותו הם מבצעים, העצימות, המיקום והזמן ומקבלים תמונת מצב עדכנית על מתאמנים או קבוצות ריצה שמחפשים שותפים חדשים.

RunKeeper

אולי האפליקציה הפופולארית בקרב רצים חרף העובדה שהשימוש דורש תשלום. לא חייבים לציין את זה. מדובר באפליקציית ניטור משוכללת שמשדרת נתונים סטטיסטיים על המדדים הקבועים – מרחק, זמן, קצב, ובנוסף גם על יכולת ההתקדמות של הרץ ואפילו טכניקת הריצה שלו. מאגר הנתונים נשמר באתר האינטרט של האפליקציה וניתן לצפות בו כמעט מכל מחשב ואפילו לשתף את מדדי האימון האחרון שלכם עם החברים שלכם ברשתות החברתיות.

MapMyRun

לא טעיתם, מדובר באפליקציה שמנטרת כל יחידת מרחק במסלול הריצה שלכם ומתרגמת אותן לקצב הריצה הדרוש, כמות הקלוריות היומית שעליכם לצרוך ואפילו את כמות השתיה. מאגר הנתונים שנבנה עם הזמן מאפשר מעקב מדויק אחרי השיפור בתחושה הכללית של הרצים ובבריאותם. התחלתם לרוץ ונתקלתם ביום קשה? צפייה במאגר לבטח תסייע לכם להבין למה זה קרה.

Zombies, Run

תתפלאו, אבל האפליקציה הזאת לא מיועדת למשועממים בלבד. אם קרה שנמאס לכם להתמסר אחר השילוש הקדוש – מרחק, זמן, קצב – ומסלול הריצה נראה לכם פתאום מונוטוני מעט, תתחילו לרוץ. או יותר נכון לברוח. הזומבים מתקרבים ולכם נותר רק לרוץ מהר ככל שאתם יכולים לפרקי זמן קצרים-בינוניים. אחרי שתצליחו להשיגם תוכלו לנשום לרווחה עד שתתחיל ריצת הבריחה הבאה. זה אולי ייראה לרצים מולכם קצת פרנואידי, אבל לכו תסבירו שבאמת רודפים אחריכם.

וואלה! NEWS בשיתוף אדידס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully