וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התחלפה לכם השפה באפליקציית פייסבוק לעברית? כך תחזרו לאנגלית

22.12.2015 / 6:47

במסגרת תהליך הגיור של פייסבוק באנדרואיד, אצל משתמשים רבים התחלפה שפת האפליקציה לעברית, בהתאם לשפת הממשק במכשיר הנייד. אם לא התלהבתם מהשינוי, כך תחזירו אותו לאנגלית בקלות

פייסבוק בסמארטפון. ShutterStock
הופ, התחלף חזרה לאנגלית./ShutterStock

פייסבוקאי, דבר עברית: אם במקרה רק חיכיתם לרגע בו פייסבוק תדבר אתכם בשפה שלכם, האפליקציה הרשמית של הרשת החברתית המובילה הוסיפה בסוף השבוע האחרון תמיכה בפיצ'ר רלוונטי במיוחד לגולש הישראלי - ממשק מלא בשפה העברית למשתמשי אנדרואיד, שהתעדכן כברירת המחדל עבור גולשים רבים.

כחלק מהעדכון לגרסה העברית עודכן הממשק במכשירים, שמערכת ההפעלה שלהם מוגדרת כעברית, לתצוגה מימין לשמאל בנוסף להפיכת השפה העברית לברירת מחדל. השדרוג מתווסף לתמיכה העדכנית בעברית, שנוספה כבר קודם לפיד, להתראות ולמערך ניווט וניהול האתר עצמו.

למעשה השינוי משלים את החזון של פייסבוק בעברית מלאה, כולל כל חלקי הממשק, שהוצג עד כה באנגלית. במידה ואינכם מעוניינים בשינוי, היכנסו באפליקציית האנדרואיד לתפריט ההגדרות על ידי לחיצה על סמל שלושת הפסים האופקיים בבר הניווט. בחרו באפשרות "הגדרות אפליקציה" ובהמשך על "שפה". לאחר שתשנו את הבחירה לאנגלית, אמור להתעדכן בחזרה כל ממשק האפליקציה לצורה שהכרתם והתרגלתם אליה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הגדרות האפליקציה./מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
החלפת שפה./מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ככה זה אמור להיראות בסוף./מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully