וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מדליק: להשתמש בפלאש של המצלמה בתור התראה לשיחה נכנסת

אילן גלר

25.12.2015 / 6:09

משתמשי אייפון יכולים לבחור באפשרות הזו ישירות מתוך תפריט ההגדרות, ומשתמשי אנדרואיד יכולים ליהנות מהפיצ'ר לאחר התקנת אפליקציה חינמית. למקרה שאתם נוטים לפספס הרבה שיחות במצב "שקט"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
למקרה שהנורה המהבהבת הקטנה בראש הנייד לא מספיקה./מערכת וואלה!, צילום מסך

אם אתם חוששים לפספס שיחות חשובות, כשמכשיר הסמארטפון שלכם נמצא במצב "שקט", הנה טריק שיוכל בהחלט לשפר את חייכם - הבהוב פנס הפלאש של המצלמה בשעה שמתקבלת שיחה נכנסת. כך תוכלו להבחין בקלות יחסית שמישהו מנסה לתפוס אתכם, ולחזור אליו ברגע שמתאפשר.

משתמשי אייפון יכולים להפעיל את הפונקציה הזו בקלות, ישירות מתפריט ההגדרות של המכשיר. עליכם להיכנס לאפליקציית ההגדרות, לבחור בהגדרות כלליות (General), ומשם בתפריט הנגישות (Accessibility). האפשרות להפעיל את הפלאש בעת קבלת התראה תופיע בתחתית רשימת האפשרויות בעמוד זה: "LED Flash for Alerts".

אם יש לכם סמארטפון מבוסס אנדרואיד, תוכלו להתקין אפליקציה חינמית בשם Flash Alerts 2 שמשיגה את אותה מטרה. בעת ההתקנה תתבקשו להעניק לאפליקציה הרשאות גישה לשיחות נכנסות ולהפעלת הפנס. לאחר מכן תבצע האפליקציה בדיקה, ואם הכול יעבוד כמו שצריך תוסיף לפעול ברקע ולהבהב בפלאש בכל עת שמישהו מנסה להתקשר אליכם. אם נמאס לכם מהאפקט - כנסו לאפליקציה וכבו את אפשרות ההתראה בעת שיחה, או פשוט הסירו אותה מהמכשיר.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הגדרת ההתראה באנדרואיד, אחרי התקנת האפליקציה. באייפון זה כבר קיים./מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully