וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כמו בלנדר: כמה מסוכנים הלהבים של הרחפן? צפו בניסוי

אילן גלר

23.12.2015 / 9:25

2015 הייתה השנה בה רחפנים אזרחיים זולים הפכו לנחלת הכלל, ואם לשפוט לפי השנה החולפת, ב-2016 נראה עוד הרבה כאלה מעל ראשינו. אז עד כמה מסוכנים להבי הרחפן? בהנחה שמנגנוני הבטיחות לא מתפקדים כמו שצריך, הסרטון הזה ישכנע אתכם לא להושיט אליהם יד בעת פעולה

צילום מסך

האם תהיתם לעצמכם פעם כמה אפקטיביים יכולים להיות להבי רחפן בקיצוץ מצרכי מזון שונים, או יותר נכון, עד כמה להבי הרחפן מסכנים אתכם כשאתם מושיטים אליו יד (בחוסר אחריות) בעת נחיתה? איזה מזל שמישהו באינטרנט החליט להוציא לפועל את הבדיקה המטורפת הזו, הצמיד רחפן לקרקע, ואז השליך עליו פריטי מזון שונים כמו ביצים, בננות, נקניקיות, פטל, עגבניות ועוד מיני מוצרים שהייתם מצפים למצוא על שולחן האוכל ולא בניסוי שטח של רחפן.

התוצאה? להבי הרחפן פעלו ממש כמו בלנדר, והצליחו לקצץ כל מה שהושלך לעברם. כמובן שירקות ופירות רכים ומימיים הם אלו שהשיגו את התוצאה הטובה ביותר - אם הקריטריון שאתם מחפשים הוא פיצוץ של נוזלים וחתיכות עסיסיות - אך גם המוצרים האחרים לא שרדו היטב את המפגש שתועד באמצעות מצלמה מיוחדת הלוכדת תמונות במהירות גבוהה במיוחד.

אבל לפני שאתם רצים בבהלה מפני כל רחפן בשטח, כדאי שתדעו כי לרובם מנגנונים שאמורים בתיאוריה, ובמצב תקין, להפסיק את פעולתם בעת מגע עם הגוף. כמו כן, ייתכן שברחפן שבסרטון בוצע שינוי כלשהו שיאפשר לו לפעול במלוא העוצמה גם כשהוא צמוד לקרקע. כדי להבטיח שלא יגרום נזק, בסוף הסרטון מושמד גם הרחפן עצמו בדרך מקורית.

רחפן בלנדר. צילום מסך
לא מומלץ./צילום מסך
  • עוד באותו נושא:
  • רחפן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully