וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הצל נגד עדן אברג'יל: " היצור הבלונדיני עם שיער הקש"

23.12.2015 / 13:13

שתי אושיות רשת, המציפות את הפיד של עולמנו הקטנטן בפייסבוק, עולות על מסלול התנגשות. יואב "הצל" אליאסי פותח חזית מול עדן "מי שלא טוב לו יום טוב לו" אברג'יל והרשת החברתית כמרקחה

איזה זכרון קצר יש לכם! לפני כמעט שנתיים לא היה בן אדם שלא שיתף את התגובות של היצור הבלונדיני עם שיער הקש המכונה עדן אבר...

Posted by ‎(הצל) the shadow‎ on Wednesday, December 23, 2015

יואב "הצל" אליאסי זכה השנה להפוך לנציג הימין הפופולרי ביותר בפייסבוק, בזכות עדכונו השוטפים ועשרות אלפי העוקבים שמקפידים להציף את הגיגיו. בחודש האחרון זכינו לחזות בתופעת רשת נוספת, העונה לשם עדן אברג'יל, שגם הצליחה לסחוף כ-45 אלף עוקבים.

אברג'יל התפרסמה לאחרונה בעיקר בזכות משפטים כמו "מי שלא טוב לו - יום טוב לו", "לכל המיואשים, תאכלו משמשים", וגם משפטים כמו: "שאני יושנת זה הזמן היחיד שאני לא מאוננת". כעת נראה שהיא הצליחה להקים עליה את מעריציו של הצל, שפרסם בצהריים פוסט הקורא להחרים אותם.

"איזה זיכרון קצר יש לכם!", כתב אליאסי. "לפני כמעט שנתיים לא היה בן אדם שלא שיתף את התגובות של היצור הבלונדיני עם שיער הקש המכונה עדן אברג'יל שכתבה דברים מגעילים וקשים על שלושת הנערים שנחטפו ונרצחו וחודש אחרי זה בצוק איתן לא הפסיקה לטנף את הפה ולבזות את לוחמי צה"ל שנהרגו.

"אני מבין שזה מצחיק הטיפשות וחוסר המודעות שלה, אבל היחס והלייקים שלכם הופכים אותה לכוכבת בחורה שמעלה לפייסבוק תמונות פורנוגרפיות שלה מחדירה מלפפון לת*ת וזה מה שהילדים שלנו רואים ולומדים שככה הופכים מפורסמים. בכל מקרה תעשו עם המידע הזה מה שאתם רוצים כי ברור לי שלא תסירו אותה ותמשיכו להפיץ את הסרטונים שלה. לפחות תשתפו שכולם ידעו מי זאת גברת שהייתי בטוח שהיא בכלל אדון אברגיל".

לדברים צירף הצל תמונה של אברג'יל עם שני ציטוטים ישנים שלה, הבעירו את חמתו של אליאסי, על גיל-עד מיכאל ש??ע?ר, יעקב נפתלי פרנקל ו איל יפרח, שנחטפו ורצחו בחודש יוני 2014.

בעקבות הפוסט של הצל, החלו כבר מעריציו בפייסבוק להציף את הפרופיל של אברג'יל בקריאות להחרימה. בתגובות לפוסט עצמו היא סופגת השמצות וגידופים, ולא נראה שהמגמה הזו עומדת להשתנות בקרוב.

שלום כל מי שראה את הפוסט של הצל נגדי שאני מקללת גופות של חיילים ואת גופות הנעדרים אז זה שקר אחד גדול אני בכלל ממצבעי הלי...

Posted by ‎עדן אברג'יל‎ on Wednesday, December 23, 2015

ולמי שאין בלונד פה אני מתחילה לחשוד

Posted by ‎עדן אברג'יל‎ on Tuesday, December 22, 2015

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully