וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טירוף חידת הפנדה ממשיך: האם תמצאו את החתול בתמונה?

25.12.2015 / 8:41

אחרי שחידת הפנדה של האמן גרגלי דודס שברה את האינטרנט, הוא פרסם חידה חדשה ומעלה את רמת הקושי: האם תצליחו למצוא את החתול שמסתתר בתמונת הינשופים הזאת?

פייסבוק

בסרטון: יש כאן פנדה! האם תצליחו למצוא אותה?

אחרי שמצאנו בקלות ובזריזות את הפנדה המסתתרת בתמונת אנשי השלג של האמן ההונגרי גרגלי דודס (והתרברבנו על זה כאילו אין מחר) - קצת קשה לנו להודות שאת חידתו החדשה לא הצלחנו לפתור (אם שואלים אתכם, תגידו שהצלחנו). אולי לכם זה יהיה יותר קל.

האם תצליחו למצוא את החתול בתמונת הינשופים הזאת?

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מיאו? חתולה/מערכת וואלה!, צילום מסך

לפני שנחשוף בפניכם היכן מסתתר החתול - שהרי ברור שלא מצאתם כי גם אנחנו לא ולנו יש הרי עין ביונית שרואה הכל - נספר לכם שהחידה המבריקה הזאת מגיעה ממש כמה ימים אחרי שחידה דומה על דוב פנדה שמסתתר בערימה של אנשי שלג הפכה לויראלית וזכתה ליותר מ-168 אלף שיתופים ו-30 אלף תגובות (וזה רק ממשיך לגדול). בין אלפי התגובות היו לא מעט שלא הצליחו למצוא את הפנדה ("מצאתי דרקון, זוג נעלי בית, פחית קולה ושום פנדה") וגם רבים שמצאו ולא הבינו מה פשר המהומה ("מצאתי את זה בדקה! זה מאוד פשוט וברור").

בעקבות הסנסציה, שיחרר האמן חידה חדשה ל-60 אלף העוקבים שלו בפייסבוק ומזמין אותם לחפש הפעם חתול חמוד שמסתתר בין עשרות ינשופים צבעוניים. גם הפעם הוא מנסה לתעתע בנו עם כל מיני אקססוריז שנועדו לבלבל כמו עניבת פרפר, משקפיים וכובעים חגיגיים. מאחר שההבדל היחיד בין הינשופים לחתול נמצא בעצם באף שלו (ספוילר!) - קשה יותר למצוא אותו מאשר את דוב הפנדה שנבדל מאנשי השלג סביבו באפו השחור, פיו הנעלם וזרועותיו השחורות. "הפופולאריות של חידת הפנדה הדהימה אותי", סיפר דודס בראיון ל-i100, "אני עדיין לא מאמין שזה קרה, אבל זה מאוד משמח אותי. אני שמח לראות איך אנשים כל כך אוהבים את מה שעשיתי".

עוד באותו נושא

הצפייה על אחריותכם: האשליה האופטית שתגרום לכם לעיוורון זמני

לכתבה המלאה

פתרון החידה:

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
שורה שניה מלמטה, שני משמאל/מערכת וואלה!, צילום מסך

ונעבור לתשובה שהובטחה לכם: החתול נמצא למעשה בשורה השלישית מלטה, שני משמאל. איך לא ראינו את זה, אה? בתגובה לחידה, שמתחילה גם היא לצבור תאוצה ברשת, כתב אחד הגולשים: "זה קל. החתול נמצא ממש ליד הינשוף".

סנסציה ברשת: מצאו את דוב הפנדה המסתתר בתמונה

מזהים את הפנדה. פייסבוק, צילום מסך
מזהים את הפנדה/צילום מסך, פייסבוק

הפתרון:

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
שורה שמינית מלמעלה, ארבעה מקומות מימין/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully