וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מרגש: הצעת נישואין מחוץ לכדור הארץ. צפו

אילן גלר

27.12.2015 / 10:06

שון רייט הקנדי שלח את הטבעת לגובה של כ-30 קילומטרים מעל הקרקע, בעזרת בלון מזג אוויר שנשא אותה לשחקים. לבלון הוצמד משדר רדיו ו-GPS, על מנת שניתן יהיה לאתר ולאסוף את הטבעת לאחר שתנחת. בחירת לבו של שון לא הייתה מסוגלת לסרב

צילום מסך

שון רייט, תושב אלברטה שבקנדה, הציע נישואין לאהובתו, מיילין סטפסנון, במהלך טיול משותף בברצלונה בשנה שעברה. למרות שההצעה ההיא הוגדרה כמאורע מרגש ומוצלח, לא הכין שון מבעוד מועד טבעת - וכשזו הייתה מוכנה החליט להגיש אותה לבחירת לבו בדרך מקורית במיוחד.

הטבעת הוצמדה לבלון, המשמש לניטור מזג אוויר, ואז שוגרה לגובה של כ-30 קילומטרים מעל פני הקרקע - גבוה עד כדי מרחק נגיעה מהחלל החיצון. לבלון הוצמד משדר רדיו ו-GPS, על מנת שניתן יהיה לאתר ולאסוף את הטבעת לאחר שתנחת (בתקווה בשלום), ומצלמת GoPro שתיעדה את המסע המרשים - החל מהשיגור, דרך התעופה מגובה בו ניתן להשקיף על יבשות שלמות, ועד הנחיתה במרחק 300 קילומטרים מאתר השיגור.

לאחר ההרפתקה המוצלחת, אותה עברה הטבעת, שלף שון את התיעוד שלו והוסיף אליו כמה מילים. "במהלך החודשים האחרונים לא באמת עברתי עד מאוחר ובסופי שבוע", אומר שון בסרטון, שהפך שלא במפתיע לוויראלי. "למעשה עבדתי על פרויקט סודי במיוחד בשבילך". לדבריו, מיילין נדהמה לחלוטין, ונענתה מיד בחיוב להצעה המרגשת.

הצעת נישואין בחלל. צילום מסך
אתה עושה את זה נכון./צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully