וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טרנד ברשת: אבות נופלים מהוברבורד

אילן גלר

1.1.2016 / 5:10

אם הדיווחים על התלקחויות ספונטניות עדיין לא שכנעו אתכם שאפשר לוותר על הצעצוע הפופולרי, אולי סרטוני ההתרסקויות הרבים שמציפים את הרשת יעשו את העבודה

צילום מסך

עד הרגע שבו יוכרז ההוברבורד באופן רשמי כסכנה לאנושות, ויוסר מכל מדפי החנויות, הגאדג'ט הלוהט (תרתי משמע - יש לו נטייה להישרף ולהתפוצץ באופן ספונטני) מוסיף להיחטף. ההוברדבורד כנראה יסיים את שנת 2015 בתור אחת המתנות הפופולריות, אבל כמובן שלא כל מי שמנסה להשתמש בו מצליח להשתלט עליו, והתוצאה היא עשרות סרטונים ויראליים של הורים הנופלים בחוסר אלגנטיות משווע מהסקייטבורד הממונע.

לעתים הנפילות מסתכמות בחבלות קלות, אך יש גם מקרים פחות משעשעים. לפחות שניים מהם הסתיימו בביקור בחדר המיון בערב החג. "אבא שלי פרק ושבר את ידו בזמן נפילה מהוברבורד שאחד הילדים שלי קנה לו במתנה. חג שמח מבית החולים!", כתבה המשתמשת ג'סיקה לקסטוטיס בטוויטר. ברשת החברתית תוכלו למצוא עוד עשרות דיווחים על הורים עם גולגולות סדוקות ורגליים בגבס.

האם בין כל עשרות אלפי המבוגרים שקיבלו הוברבורד במתנה לא ימצא אחד אפילו שיציל את כבוד הדור? בטוויטר הצלחנו למצוא לפחות דיווח אחד על זוג הורים שהצליחו דווקא להשתלט היטב על הצעצוע החדש (וגרמו לילדיהם להתקף חנוניות בלתי נשלט). המסקנה המתבקשת, כאילו שלא ידענו קודם, היא שמדובר בכלי תחבורה שמוטב להימנע ממנו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully