וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זה אמיתי: על הסקייטבורד המרחף הזה תוכלו לגלוש במשך שש דקות

אילן גלר

28.12.2015 / 6:17

אחרי שראינו לא מעט ניסיונות לשחזר את הסקייטבורד של מרטי מהסרט "בחזרה לעתיד 2", נראה שהטכנולוגיה הצליחה ליישר קו - לפחות ברמת הקונספט - עם המדע הבדיוני. הפיתוח הזה יכול להיות שלכם תמורת 20,000 דולרים

צילום מסך

אם 2015 הייתה שנת הסקייטבורדים הממונעים ("הוברבורד"), ייתכן ששנת 2016 עוד תהפוך לשנת הסקייטבורד המרחף-באמת. חברה אמריקנית בשם ArcaSpace, העוסקת בדרך כלל בפיתוח כלים לשיגורים ומחקר בחלל, טוענת שהצליחה להגשים את החלום מסרטי "בחזרה לעתיד" ולייצר כלי תחבורה אישי המרחף כמה סנטימטרים מעל פני הקרקע.

הסקייטבורד המרחף של ArcaSpace, המכונה ArcaBoard, מצליח להתרומם באוויר בזכות 36 מדחפים רבי עוצמה, שכוחם המשולב עומד על 272 כוחות סוס, או דחף של כ-200 קילוגרם. זה מספיק על מנת להניף אדם במשקל ממוצע למשך כשש דקות רצופות, אם כי בשלב זה ה-ArcaBoard איננו כולל שום אמצעי לשליטה בכיוון הריחוף. כפי שתוכלו לראות בסרטון, הרוכבים לא ממש משתמשים בו כדי להגיע ממקום למקום, אלא פשוט מנסים שלא ליפול ממנו.

למרות שעושה רושם כי יחלוף עוד זמן מה בטרם יהפוך הקונספט למוצר של ממש, ב-ArcaSpace לא חוששים להכריז כבר עתה שההכרזה שלהם היא מהפכה תחבורתית שוות ערך להמצאת המכונית או המטוס. "בפעם הראשונה בהיסטוריה, כל אדם יוכל לטוס לכל מקום, בכל זמן. העולם שלנו ישתנה לעד", נכתב בהודעה הרשמית. המחיר שנקבע להזמנה מראש של המוצר עומד על 20,000 דולרים, ללא כל התחייבות מפורשת לזמן אספקה.

סקייטבורד מרחף. צילום מסך
לא צריך משטח מיוחד./צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully