וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרויקט הצילום הישראלי בפייסבוק שנותן תקווה לחולי סרטן

28.12.2015 / 7:21

לדברי נטע ויל, שאיבדה את אחיה למחלה, עמוד הפייסבוק פרויקט 11 "הופך אובדן למתנה, ומשבר להזדמנות". היא מזמינה צלמים מרחבי ישראל, וגם מהעולם, לחלוק את הרגעים שהם לוכדים כדי לתת לחולי סרטן ובני משפחותיהם השראה

By: Tomasz Solinski Tomasz Solinski Timeless Photography"Imagination can lift up everything"

Posted by The 11 Project on Wednesday, December 23, 2015

"נטע, דברי מחר עם חנות הצילום כדי שתוכלי להתחיל לצלם חלומות - כאלו שאני כבר לא אוכל להגשים. אוהב עד אין קץ" - אלו היו המילים האחרונות ששמעה נטע ויל התל אביבית לפני כשנתיים מאחיה, יובל ויל ז"ל, שבועיים לפני שנפטר. בתאריך שאמור היה להיות יום הולדתו האחרון, 11 בנובמבר, השיקה נטע את "פרויקט 11", המוקדש כולו לעידוד, חיזוק וסיפוק השראה למאבק לחיים של חולים בסרטן, משפחתם וחבריהם ברשת החברתית.

"לצערי, מספר החולים במחלת הסרטן גדל מיום ליום, אך לשמחתי גם מספר הצלמים גדל ואיתם נולדים צילומים אשר יכולים לתת כוח, השראה ולעלות חיוך על פניהם של החולים", אומרת ויל בת ה-35, המנהלת את הפרויקט בשיתוף הפעולה עם צלמים רבים - חובבים לצד מקצוענים - הנרתמים למטרה החשובה.

את עמוד הפייסבוק, הנמצא בתחילת דרכו עם כמה מאות לייקים בלבד בשלב זה, מכנה ויל "פרויקט שהופך אובדן למתנה, ומשבר להזדמנות", ומקדישה אותו לאחיה כדי שמתוך האובדן האישי שלה תצמח תקווה לאחרים. לדבריה, מטרת העמוד היא "ליצור גלריית צילומי השראה למען חולי סרטן. אני מאמינה בכל ליבי שיחד ובעזרת צילום נצליח לעזור לאנשים הזקוקים לנקודות אור בזמן המאבק שלהם".

בעתיד מקווה נטע להפיק תערוכה מצילומי הפרויקט, ובמסגרת זו לנסות לגייס כסף לתמיכה בחולים. רוצים לתרום תמונה משלכם לגלריה? בכל יום יתפרסם בעמוד צילום אחד בלבד, עם קרדיט מלא לתורם התמונה וכיתוב או ציטוט נלווה תואם. גם אתם מוזמנים להעביר צילומים לעמוד, עם דגש על מילות המפתח אופטימיות, אושר, שמחה, אהבה, אומץ, אמונה, נתינה, הומור - וכל מה שיכול לגעת, לשחרר, לתת תקווה ולרכך מעט את המציאות, לאלו המתמודדים כרגע עם פניה המורכבים יותר.

[לכל התמונות]

By: Chief Eran Yerushalmi

Posted by The 11 Project on Sunday, December 13, 2015

תמונה וקראייטיב: איתן אסרף - החיים בזווית שלא הכרתםבאנו חושך לגרש...אם רק רצונו של אדם גדול מיגונו,בכוחו להניס את החושך מעל פניו.בוקר מואר חברים.

Posted by The 11 Project on Thursday, December 10, 2015

By: Karin Lavi"New Beginning"

Posted by The 11 Project on Tuesday, December 1, 2015

Guy Prives - Photographer

Posted by The 11 Project on Monday, November 23, 2015

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully